Cum a redefinit Generatia Y loialitatea de brand – infografic
Generatia Y (milenialii, 25-39 de ani) a redefinit loialitatea de brand, in contemporaneitatea in care aproape 40% dintre liderii industriei de retail spun ca principala lor preocupare este lipsa de loialitate a tinerilor. Un infografic in acest sens (realizat de go.bronto.com) subliniaza factorii care influentaza deciziile de cumparare ale Generatiei Y, fiind util pentru retailerii online care se adreseaza acestui public-tinta:
- tinerii se asteapta sa primeasca oferte personalizate – 95% vor cupoane, 76% vor oferte bazate pe cumparaturile anterioare
- cei care sunt pasionati de experiente personalizate de shopping sunt de 10 ori mai probabil sa fie cei mai de pret clienti ai unui brand
- cei care prefera mesajele personalizate sunt cu 28% mai loiali unui brand decat cei carora nu le plac
- metoda de personalizare preferata este e-mail-ul, 91% dintre membrii Generatiei Y preferand companiile care personalizeaza recomandarile, iar 70% declarand ca nu au o problema cu brand-urile care le inregistreaza comportamentul de cumparare
- retentia clientelara nu trebuie sa se bazeze pe preturi si reduceri, in cazul tinerilor – 66% spun ca ar cumpara de la alt brand daca ar primi un discount de 30% sau mai mare, 52% ar face la fel pentru o reducere de 15%, iar 41% ar fi motivati si de -10%
Leave a reply