Creeaza-ti un Cont Nou

Login


Lost Password

Lost your password? Please enter your email address. You will receive a link and will create a new password via email.

Adauga o intrebare

Trebuie sa fii logat in cont sa pui o intrebare.

Login

Creeaza-ti un Cont Nou

Nu ai cont inca? Creează un cont nou pentru a avea acces in toate sectiunile ECOMpedia.ro.

COVID-19, SUA: retail offline vs. offline, in aprilie (-16,4% vs. +8,4%)

Vanzarile cu amanuntul din magazinele offline au scazut cu 16,4% in aprilie fata de martie, in SUA, pandemia COVID-19 afectand grav comertul traditional, noteaza time.com, citand informatii transmise de Departamentul de Comert. In aceeasi perioada, comertul online a crescut cu 8,4% (si cu 21,6% YoY). Cifrele arata faptul ca sectorul retail-ului offlline s-a prabusit atat de rapid incat vanzarile s-au redus cu 21,6% in ultimele 12 luni – un procent care nu s-a mai inregistrat din 1992!

Declinul lunar din aprilie vs. martie este aproape dublu fata de cel din perioada februarie vs. martie (care a fost de 8,3%), iar cele mai mari scaderi s-au inregistrat la capitolul imbracaminte (-79%), electronice (-60%) si mobilier (-59%). Pe minus au mers, in aprilie, si restaurantele (-30%), si vanzarile offline de masini si alimente (-13%) si materiale de constructii (-3%).

Aproape 1 din fiecare 5 $ cheltuiti in aprilie, in SUA, in retail au mers in buzunarele magazinelor online si asta se simte: de la mijlocul lui martie, peste 30 de milioane de americani au solicitat ajutor de somaj; in ultimele 2 saptamani, retailerii offline J.Crew, Neiman Marcus, J.C. Penney si Stage Stores au declarat falimentul. Cei dintai si-au redus cheltuielile, deci nu mai trec pragul celor din urma. Vanzarile din retail reprezinta in jur de 50% din toate cheltuielile consumatorilor si alimenteaza in jur de 70% din activitatea economica a tarii, deci situatia nu este deloc roz.

Comentariu ( 1 )

  1. […] ca, in aprilie, retailul online global a crescut cu 209% YoY, ca americanii au cumparat cu 8,4% mai mult pe Internet si ca lumea si-a mutat achizitiile alimentare, de bautura, mobilier si imbracaminte in spatiul […]

Leave a reply