Creeaza-ti un Cont Nou

Login


Lost Password

Lost your password? Please enter your email address. You will receive a link and will create a new password via email.

Adauga o intrebare

Trebuie sa fii logat in cont sa pui o intrebare.

Login

Creeaza-ti un Cont Nou

Nu ai cont inca? Creează un cont nou pentru a avea acces in toate sectiunile ECOMpedia.ro.

COVID-19: Philips, H&M, Primark si Footlocker transforma statul la coada

Philips Professional Display Solutions (ramura companiei care ofera solutii de afisaj profesional diverselor afaceri) a creat un sistem de management destinat cozilor, pentru magazinele care se vor deschide dupa relaxarea restrictiilor cauzate de pandemia COVID-19, informeaza fastcompany.com. Noul sistem al celor de la Philips este intitulat PeopleCount si impune distantarea sociala inca de la intrarea in magazin.

PeopleCount are 3 parti importante: o camera (care numara cate persoane intra pe usa), ecrane langa intrare (care arata, in timp real, mesaje promotionale si apropo de capacitatea locatiei, numarul de clienti intrati in magazin si timpul de asteptare) si o conexiune cu usile automate. In plus, ecranele pot face anunturi audio sau folosi un sistem de avertizare de tip semafor, pentru a transmite mesaje clientilor. Acestia din urma vor astepta la coada, in exteriorul magazinului, daca ecranele indica atingerea capacitatii maxime a locatiei, iar usile se vor deschide singure cand unii dintre vizitatori pleaca si altii le pot lua locul (fara a fi nevoie de un angajat care sa monitorizeze totul).

Retaileri importanti, ca H&M, Primark si Footlocker, vor instala sistemul inainte de a-si redeschide portile magazinelor fizice, iar Philips negociaza cu alte companii din Europa si Marea Britanie, pentru achizitia sistemului PeopleCount. „Ceva simplu, ca mersul la supermarket sau intratul intr-o locatie de agrement ar putea presupune, de acum inainte, o atentie sporita.  Tehnologia poate juca un rol imens in a ne asigura ca regulile actuale sunt respectate si ca angajatii si clientii se simt increzatori, in siguranta si bine informati”, a transmis Roeland Scholten (Director de Vanzari la Philips Professional Display Solutions).

Alte magazine fizice, de mai mici dimensiuni si care nu isi permit astfel de investii tehnice, au decis sa puna mai putine produse pe raft, sa puna un angajat sa sistematizeze intrarea in magazin, sa semnalizeze distanta intre persoane (care trebuie respectata in magazin) prin cercuri colorate sau stickere lipite pe podea (asa cum s-a procedat deja si in tara noastra, in supermarketuri).

Leave a reply