COVID-19: +15% vanzari online de produse digitale, la nivel global (infografic)
In paralel cu evolutia pandemiei COVID-19, a avut loc o crestere semnificativa a comenzilor de software, produse si servicii digitale, la nivel global, conform celui mai recent studiu realizat de 2Checkout (platforma completa de monetizare). Per total, s-a observat o crestere de 15% a acestor vanzari, in intreaga lume, in martie 2020, comparativ cu februarie 2020. Cercetarea a avut la baza informatii extrase din analiza tranzactiilor procesate in martie si februarie 2020, prin platforma 2Checkout, pentru peste 17.000 de comercianti, la nivel global.
Conform comunicatului de presa care ii anunta rezultatele, studiul a mai descoperit ca:
- in Romania, consumul de produse digitale a inceput sa creasca la jumatatea lui martie (imediat dupa declansarea starii de urgenta), fiinc cu 16% mai mare fata de februarie
- cele mai accentuate cresteri in Romania s-au inregistrat la produsele de securitate informatica, la aplicatiile audio-video si tool-urile de dezvoltare web
- la nivel global, cele mai mari salturi s-au inregistrat la aplicatiile multimedia (+40%), la cele de colaborare (+22%) si la solutiile de securitate (+15%)
- la nivel global, vanzarile de bunuri fizice au ramas la fel, probabil din cauza intreruperii lantului logistic
- la nivel global, vanzarile online de servicii au scazut cu 11% (servicii de publicitate, de exemplu)
- in Italia, vanzarile online de produse digitale au crescut, in medie, cu peste 40%, in martie vs. februarie; numarul de comenzi online a crescut puternic de pe 9 martie; serviciile scazut cu 21% fata de luna anterioara
- in Spania, vanzarile online de produse digitale au crescut cu 30%; numarul comenzilor a crescut semnificativ din 15 martie; serviciile au suferit o scadere accentuata, de 39%
- in Germania, vanzarile online de produse digitale au crescut cu 15%; numarul comenzilor a inceput sa creasca pe 19 martie; serviciile vandute online au cunoscut un declin de 7%
- in Suedia, volumul de comenzi online pentru produse digitale a crescut cu doar 8% fata de luna anterioara si a fost identificata o tendinta crescatoare la vanzarile de servicii online, ambele fiind probabil influentate de strategia guvernului suedez de a nu limita circulatia persoanelor
- in Marea Britanie, vanzarea online de produse digitale a crescut cu 14%; la servicii s-a inregistrat o scadere de 4%
- in SUA, vanzarile online pentru produse digitale au fost cu 13% mai mari; numarul de comenzi a inceput sa creasca din 17 martie; serviciile scazut cu 8%
- in Australia, cresterea vanzarilor de produse digitale a fost de 8%, dar vanzarile online totale au scazut cu 10%, in martie fata de februarie
„Datele pe care le analizam in aceasta perioada marcata de incertitudine demonstreaza o crestere in achizitionarea de produse digitale menite sa imbunatateasca productivitatea, sa securizeze lucrul de acasa si sa ne ofere acces la servicii de divertisment pe timpul in care suntem nevoiti sa respectam regulile de distantare sociala. Aceasta tendinta ilustreaza puterea pe care tehnologia o are si, in mod specific, rolul pe care comertul online il joaca in minimizarea impactului acestei pandemii asupra economiei globale”, explica Erich Litch (Presedinte si Chief Operation Officer la 2Checkout).
Leave a reply