Consumatorii europeni cauta online produse de lux la preturi mici (studiu)
Europenii cumpara din ce in ce mai mult online si cheltuie sume din ce in ce mai mari, anunta internetretailing.net, citand un sondaj marca RetailX („Europe Luxury Sector Report 2023”). 87% dintre europeni cheltuie 12-600 €/luna online, iar 49% cheltuie pana la 120 € in fiecare luna.
Consumatorii care nu cheltuie mult pe Internet sunt motivati de livrarea rapida si accesibilitatea e-commerce-ului. Dar cei 11% care scot din buzunar lunar pana la 500 € si cele 12 procente care cheltuie intre 300 si 600 € formeaza o baza clientelara de interes pentru brandurile care vand produse de lux. Acesti clienti sunt din ce in ce mai interesati de preturile mai mici: datele RetailX indica faptul ca majoritatea acestora (peste 83%) vad discount-urile si preturile reduse ca fiind oarecum/foarte importante. 45% dintre europeni cheltuie, de obicei, intre 100 si 500 € pentru un produs de lux cumparat pe Internet. Iar 12% aloca 500-1.000 €/produs. Produsele preferate sunt imbracamintea si accesoriile, urmate de cosmetice si produse de infrumusetare, flori si cadouri.
Generatiile mai tinere, care au crescut cu Internetul la indemana, cauta produse de lux ca o alternativa la fast-fashion si sunt pregatite sa cheltuie mai mult pe o singura piesa de calitate. Dar au un buget limitat, deci vor sa-si maximizeze sumele investite. Alte nise demografice cauta produse de lux reduse ca pret, din sezoanele trecute, apeland la marketplace-uri ca SecretSales.com pentru asta.
Website-ul este specializat in imbracaminte si accesorii de lux end-of-line, cu pret mai mic. Si a avut un 2022 de succes: inventarul i-a crescut cu 125%, pana la 25 de milioane de produse, in valoare de aproape 3,5 miliarde €! SecretSales.com a devenit una dintre platformele e-commerce cu cea mai rapida dezvoltare din Europa, cu o crestere de 70% in 2022 si estimari care ating procentul de 85%, in 2023.
Comentariu ( 1 )
[…] cum scriam recent, europenii cauta online produse de lux, la preturi mici, iar cea mai recenta miscare marca SecretSales.com e o dovada clara a acestei tendinte. […]