Creeaza-ti un Cont Nou

Login


Lost Password

Lost your password? Please enter your email address. You will receive a link and will create a new password via email.

Adauga o intrebare

You must login to ask a question.

Login

Creeaza-ti un Cont Nou

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit.Morbi adipiscing gravdio, sit amet suscipit risus ultrices eu.Fusce viverra neque at purus laoreet consequa.Vivamus vulputate posuere nisl quis consequat.

27% dintre vanzarile Pandora au avut loc online, in 2024


Pandora a avut cu 13% mai multe vanzari in 2024, atingand un total de 3,53 miliarde £, anunta internetretailing.net. E-commerce-ul a reprezentat 27% din aceste venituri, iar brandul a transmis ca performanta se datoreaza colectiilor principale de bijuterii maarca proprie. Fondata in 1982, compania a fost analizata recent de RetailX, in cadrul raportului „Europe Luxury 2024”.

Acest studiu de caz noteaza ca Pandora a mizat pe bratara cu charm-uri customizabile, pentru a avea succes. Au un pret relativ redus, iar clientii din Generatia Z (13-28 de ani) si Y (29-44 de ani) le colectioneaza si le folosesc pentru a-si exprima personlitatea, modificandu-si periodic bratarile. In plus, bijuteriile Pandora sunt un cadou ideal pentru aniversari si ocazii diverse. Asta asigura brandului vanzari recurente, pe piata europeana a produselor de lux, care a avut 2 ani dificili: consumatorii cauta produse mai ieftine si se orienteaza spre oferta unor branduri non-luxury.

Pe langa succesul bratarilor proprii, Pandora a mizat pe sustenabilitate. In decembrie 2023, a inceput sa foloseasca 100% aur si argint reciclat pentru toate bijuteriile sale. Metalele reciclate necesita mult mai putina energie si resurse, deci au impact redus asupra mediului. In plus, consumatorii sunt din ce in ce mai interesati de produse etice, deci aceasta transparenta atrage clienti noi. Dincolo de marketing, brandul are si alt beneficiu: metalele reciclate sunt putin mai ieftine, deci pot genera un profit mai mare.

Pandora detine o „felie” semnificativa din piata europeana a bijuteriilor: 61,9% dintre membrii Generatiei Z si 50,7% dintre cei de 29-44 de ani au cumparat de la Pandora cel putin o data in ultimele 12 luni. Si persoanele care nu fac parte din publicul-tinta al brandului fac achizitii dese: procentul e de 44% in cazul Generatiei X (45-60 de ani) si de 29,2% pentru cei de 61-70 de ani (Boomers).

Despre Monica-Ioana Buzea

Cofondator, PR Consultant & Social Media Manager la CreativeCreature.ro (agenție de PR și comunicare). Mă ocup de ştiri, analize și interviuri relevante din domeniul comerţului online autohton şi internaţional pentru ECOMpedia.ro de la finalul lui 2015.

Follow Me

Leave a reply