Creeaza-ti un Cont Nou

Login


Lost Password

Lost your password? Please enter your email address. You will receive a link and will create a new password via email.

Adauga o intrebare

Trebuie sa fii logat in cont sa pui o intrebare.

Login

Creeaza-ti un Cont Nou

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit.Morbi adipiscing gravdio, sit amet suscipit risus ultrices eu.Fusce viverra neque at purus laoreet consequa.Vivamus vulputate posuere nisl quis consequat.

Sectorul Fashion este cel mai competitiv din retailul online romanesc (raport)

Start-up-ul romanesc de analiza a preturilor PriceFlux transmite, intr-un comunicat de presa, rezultatele unui raport recent, apropo de cele mai competitive sectoare din retailul online autohton, din punct de vedere al preturilor. Concluzia? Industriile cele mai mai competitive din e-commerce-ul romanesc sunt: Fashion (44%), Electro-IT (19%) si DIY/bricolaj (10%). Restul de 27% reprezinta nisele Farma, Automotive, Beauty, Carti, FMCG, Optica, etc. Sectoarele Fashion si Electro-IT reprezinta peste 60% dintre produsele monitorizate.

„Aceasta competitivitate sustinuta reflecta importanta strategica a solutiilor PriceFlux in ajutarea magazinelor online sa navigheze si sa se dezvolte in aceste sectoare intense din punct de vedere al preturilor. Cand competitia in lumea online atinge cote maxime, o platforma de analiza si automatizare a preturilor precum PriceFlux poate fi un aliat esential pentru magazinele online, avand capacitatea de a monitoriza si adapta automat preturile in timp real”, transmite Mihai Bisnel (foto, Managing Partner, PriceFlux).

PriceFlux monitorizeaza 4-6 milioane de produse zilnic si lucreaza cu magazine online din 8 tari europene. Intr-o perioada in care industria e-commerce este intr-o continua transformare si dezvoltare, PriceFlux a reusit sa isi consolideze pozitia de lider in furnizarea de servicii inteligente de monitorizare si automatizare a preturilor online, marcand un an de progres si realizari semnificative.

PriceFlux si-a atins scopul de a se dezvolta regional si a reusit sa atraga 31 de clienti, distribuiti in Romania, Cehia, Slovacia, Slovenia, Ungaria, Serbia, Bulgaria si Grecia. Pe parcursul ultimului an, compania a atras 12 noi clienti mari de retail in portofoliul companiei. In plus, PriceFlux a lansat recent divizia de servicii personalizate, extinzandu-si oferta pentru producatori si furnizori de servicii, precum si pentru companiile de retail din domenii diverse, de la inchirieri auto la turism si transporturi aeriene. Aceasta miscare strategica demonstreaza angajamentul PriceFlux de a oferi valoare adaugata companiilor din retailul online si din diferite sectoare industriale.

Leave a reply