Creeaza-ti un Cont Nou

Login


Lost Password

Lost your password? Please enter your email address. You will receive a link and will create a new password via email.

Adauga o intrebare

Trebuie sa fii logat in cont sa pui o intrebare.

Login

Creeaza-ti un Cont Nou

Nu ai cont inca? Creează un cont nou pentru a avea acces in toate sectiunile ECOMpedia.ro.

Complice.ro: 50% dintre cadourile de Craciun (segmentul residential) vor fi experiente la alegere

Dupa un an complicat, romanii vor sa ofere cadouri de Craciun cu care sa surprinda cu adevarat, transmite Complice.ro, intr-un comunicat de presa. Bugetul pe care vor cei mai multi sa-l rezerve cadourilor pentru cei apropiati este de 500-1.000 de lei, arata un sondaj al magazinului online de cadourile experientiale.

Datele furnizorului de cadouri experientiale mai arata ca 39% dintre clienti ar prefera o luna la SPA (pentru a se relaxa dupa un an plin de provocari), 12% si-ar dori un cadou cu adrenalina (chiar un zbor cu parasuta), iar 18% duc dorul calatoriilor (si au pus pe lista un zbor virtual). 12% ar prefera sesiuni de coaching si dezvoltare personala, iar 15% ar prefera cursuri practice (cum ar fi cele de cooking ori home brewing). In acest context, interesul pentru FlexiBox, pachete cu experiente la alegere (lansate in luna octombrie de Complice.ro), a crescut din ce in ce mai mult. Estimarile arata ca peste 50% dintre clientii din segmentul residential se vor orienta catre FlexiBox.

„Tinand cont de lipsa de predictibilitate si de incertitudinea actuala, FlexiBox a reprezentat si reprezinta o solutie ideala pentru tot mai multi clienti, oferindu-i destinatarului posibilitatea de a alege experienta dorita din mai multe categorii (adrenalina, driving, gourmet, romance, etc.), atat offline, cat si online”, explica Oana Pascu (foto, Fondator Complice.ro).

In contextul actual, evenimentele corporate, care altadata marcau finalul de an, sunt in 2020 mutate exclusiv in online. Petrecerile s-au transformat in intalniri digitale informale (cocktail party sau cina virtuale), in ateliere online pentru echipe (de creat decoratiuni de Craciun, jocuri de spionaj, concursuri cu teme muzicale) si unele cadouri/bonusuri de final de an vin sub forma unor experiente online orientate catre starea de bine a angajatilor. De asemenea, datele Complice.ro arata ca multe companii au intarziat anul acesta procesul de achizitie, fiind precaute in alocarea bugetelor si luand in considerare restrictiile sociale aflate intr-o continua dinamica.

„Datele noastre arata ca o treime dintre angajati si-ar dori un cadou de Craciun diferit anul acesta din partea angajatorilor, pe fondul contextului actual de munca. Companiile, pe de alta parte, iau in considerare mai mult decat oricand varianta cadourilor online, cea care ofera un context sigur. Mesajul lor este unul de suport, de apreciere, astfel incat cadourile corporate experientiale de Craciun includ mai mereu si experiente online – acolo unde este cazul”, a mai precizat Oana Pascu.

Leave a reply