Creeaza-ti un Cont Nou

Login


Lost Password

Lost your password? Please enter your email address. You will receive a link and will create a new password via email.

Adauga o intrebare

Trebuie sa fii logat in cont sa pui o intrebare.

Login

Creeaza-ti un Cont Nou

Nu ai cont inca? Creează un cont nou pentru a avea acces in toate sectiunile ECOMpedia.ro.

Complice.ro: vanzarile online B2B au crescut cu 20% YoY, in primele 9 luni din an

Pe fondul muncii de acasa (motivata de pandemia COVID-19), companiile au mutat cea mai mare parte dintre initiativele dedicate angajatilor, clientilor si partenerilor in zona online. Valoarea medie a initiativelor de reward si recognition specifice segmentului B2B s-a dublat in primele 9 luni ale anului, conform datelor Complice.ro (magazin online specializat in cadouri si recompense experientiale). Astfel, vanzarile B2B ale Complice.ro au crescut cu peste 20% fata de perioada similara a anului trecut, ajungand la o pondere de 65% din vanzarile totale (la finalul lui septembrie), anunta site-ul, intr-un comunicat de presa. Valoarea medie a comenzilor B2B s-a dublat YoY.

„Anul acesta, am remarcat un interes crescut incepand cu luna iulie. Companiile orientate catre angajati mizeaza pe evenimente experientiale online de grup (pentru conectarea echipelor si mentinerea engagementului acestora), pe premii experientiale individuale (ca modalitate de reward), dar si pe workshopuri dedicate starii de wellbeing a acestora (pe fondul a mai bine de 6 luni de work from home)”, a declarat Oana Pascu (foto, Fondator Complice.ro).

Contextul actual a influentat si segmentul B2C, dar in minus: Complice.ro a inregistrat o scadere de 20% in numarul de comenzi, inclusiv pe fondul restrictiilor care afecteaza activitatea unora dintre partenerii companiei. Pentru a impulsiona vanzarile online B2C, la inceputul lunii octombrie, magazinul online experiential a lansat o categorie noua de produse: Flexibox (pachete cu mai multe variante de experiente, dintre care clientul o poate alege pe cea dorita, impartite pe trei zone de pret, pornind de la 250 de lei).

Pentru finalul acestui an, Complice.ro estimeaza ca isi va mentine cifra de afaceri peste pragul de 100.000 €. Impactul negativ resimtit in trimestrele II si III urmeaza sa fie compensat prin cresterea din primul trimestru si cresterea potentiala din sezonul de cadouri (trimestrul IV).

Comentarii ( 3 )

  1. […] de cadouri  experientiale va avea reduceri de 15% la pachetele de experiente FlexiBox, lansate in octombrie (acestea ofera destinatarului posibilitatea de a-si alege experienta dorita, dintr-o selectie de […]

  2. […] ori home brewing). In acest context, interesul pentru FlexiBox, pachete cu experiente la alegere (lansate in luna octombrie de Complice.ro), a crescut din ce in ce mai mult. Estimarile arata ca peste 50% dintre clientii din segmentul […]

  3. […] ori home brewing). In acest context, interesul pentru FlexiBox, pachete cu experiente la alegere (lansate in luna octombrie de Complice.ro), a crescut din ce in ce mai mult. Estimarile arata ca peste 50% dintre clientii din segmentul […]

Leave a reply