Coletaria.ro preia numele Packeta si suplimenteaza cu 50% bugetul local de investitii
Coletaria.ro anunta, intr-un comunicat de presa, un rebranding motivat de dezvoltarea rapida de pe piata din Romania. Compania de expediere si livrare a coletelor se va numi, din aceasta toamna, Packeta (grupul international din care face parte si care detine cea mai mare retea de puncte pick-up din Europa Centrala si de Est – peste 7.200), consolidandu-si, astfel, pozitia de lider pe piata serviciilor de livrari la puncte pick-up si transfrontaliere. Totodata, compania suplimenteaza cu cel putin 50% bugetul de investitii pe plan local, crescand, astfel, la 3 milioane € valoarea investitiilor alocata anului 2021, pe piata din Romania.
„Schimbarea denumirii brandului a venit ca un pas firesc, urmare a evolutiei accelerate inregistrata de Coletaria.ro in ultimii ani. Clientii ne vor recunoaste rapid si clar atunci cand fac cumparaturi de la orice magazin online din intreaga lume. In acelasi timp, o singura marca, Packeta, ne va permite sa profitam de efectul sinergic al cooperarii de marketing cu alte tari”, explica Alexandr Jeleascov (foto, CEO Coletaria.ro). Definitivarea procesului de rebranding vizeaza si alinierea serviciilor furnizate in toate tarile in care este prezenta compania, lucru care se va realiza treptat, tinand cont de factorii socio-economici de dezvoltare ai fiecarei tari.
„Romania se regaseste pe un trend ascendent de crestere din punct de vedere economic, ceea ce va duce la implementari mai rapide de noi servicii si modalitati de livrare furnizate de catre grupul Packeta in alte tari. Odata cu unificarea numelui la nivelul intregul grup in Europa, vom beneficia mai usor de infrastructura tehnologica a platformei si de aplicatiile mobile utilizate de catre grup, de noi implementari de servicii logistice si de transport folosite deja cu succes in alte tari”, mai spune acesta.
Astfel, pe plan local, compania va accelera dezvoltarea in urmatoarele directii:
- extinderea retelei de puncte pick-up
- depozite noi – anul acesta au fost deja achizitionate doua noi depozite, de 4.000 m2 fiecare (in Bucuresti si Oradea)
- cresterea numarului de clienti B2B
- deschiderea de noi piete externe, pentru livrari transfrontaliere
- dezvoltarea de parteneriate pe segmentele de e-commerce B2B, pentru extinderea retelei de puncte pick-up si cu noi transportatori interni si externi
- cresterea numarului de angajati – pe parcursul anului 2020, compania a crescut de 4 ori numarul de angajati, iar pentru 2021 tinteste cresterea echipei cu 40 de noi angajati, la peste 80 de salariati, in functie de evolutia business-ului; in perioada urmatoare, compania urmareste consolidarea echipei pe zonele de sud si vest ale Romaniei, vizand angajari pe segmentele de logistica, servicii clienti, vanzari si marketing (urmarind dezvoltarea echipelor pe zonele de procesare si manipulare a coletelor si specializarea lor pe tipuri de servicii oferite, cresterea capacitatii de raspuns pe zona de servicii clienti, accelerarea inrolarii de magazine si selleri online din Romania, prin cresterea capacitatii de vanzare)
In 2020, Coletaria.ro a inregistrat o cifra de afaceri de 4,5 milioane €, iar in primul trimestru al anului 2021 a depasit deja pragul de 40%, raportat la CA a anului trecut. Grupul Packeta tinteste pentru 2021 o cifra de afaceri de 204 milioane € si 70 de milioane de colete expediate, cu o valoare totala a acestora estimata la aproximativ 3 miliarde €. De asemenea, compania estimeaza cresterea numarului de puncte pick-up la 9.000 (5.000 in Republica Ceha). Cresterea numarului total de depozite va corespunde planurilor de dezvoltare a intregului grup. Vor exista, in total, 43 de depozite cu o suprafata totala de 100.000 m2.
Leave a reply