Creeaza-ti un Cont Nou

Login


Lost Password

Lost your password? Please enter your email address. You will receive a link and will create a new password via email.

Adauga o intrebare

Trebuie sa fii logat in cont sa pui o intrebare.

Login

Creeaza-ti un Cont Nou

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit.Morbi adipiscing gravdio, sit amet suscipit risus ultrices eu.Fusce viverra neque at purus laoreet consequa.Vivamus vulputate posuere nisl quis consequat.

Flipkart.com isi propune o crestere dubla, in S2 2021, gratie creditului online Pay Later

Flipkart.com (care este detinut de Walmart si este cel mai mare magazin online indian) isi propune ca, al doilea semestru din 2021, sa ii aduca o crestere dubla, gratie ofertei de credit online Pay Later, anunta economictimes.indiatimes.com. Momentan, serviciul Flipkart Pay Later a fost accesat de peste 2,8 milioane de clienti, care au facut peste 42 de milioane de tranzactii pe platforma indiana.

„Datorita dezvoltarii platilor digitale, Flipkart Pay Later a avut o rata de adoptie in randul clientilor de 70%, la check-out, si – pana la finalul anului – planuim sa depasim 100 de milioane de tranzactii”, a transmis Flipkart presei. „Fiind o platforma locala, accesibilitatea si preturile convenabile pentru clientii nostri sunt centrale tuturor produselor noastre. Succesul inregistrat de Flipkart Pay Later a dovedit beneficiile pe care aceasta idee le poate avea pentru milioane de clienti si ne-a convins ca poate fi adoptat la un nivel mult mai extins, pe piata – atat pe, cat si in afara platformelor din Grupul Flipkart”, completeaza Ranjith Boyanapalli (Head of Fintech and Payments Group, Flipkart).

Pay Later este un mecanism de plata cu un singur click, care permite cumparatorilor online sa plateasca achizitiile prin intermediul unui credit de 30 de zile, fara dobanda. Pe data de 5 a lunii urmatoare trebuie sa iti platesti toate comenzile digitale facute in luna anterioara. Platforma indiana a transmis ca, in iulie 2021, creditul Pay Later a crescut cu peste 50% YoY, ca numar de utilizatori, iar in cazul anumitor categorii de produse (ca Lifestyle), a fost modalitatea de plata nr. 1, preferata de clienti (depasind tranzactiile prin carduri de credit).

Leave a reply