Cea de-a doua Prime Day 2022 a insemnat vanzari de 3 ori mai mici, pentru Amazon
Amazon Prime Day 2.0 (care a avut loc in perioada 11-12 octombrie 2022, in premiera pentru gigantul online american) nu a avut vanzari la fel de mari ca evenimentul original, din 12-13 iulie. Modernretail.co noteaza ca al doilea eveniment de reduceri dedicat abonatilor Prime a insemnat vanzari de peste 100 de mililoane de produse, de trei ori mai putin fata de primul Prime Day din acest an.
Cea de-a doua Prime Day (botezata „Prime Early Access Sale”) a dat startul sezonului cumparatorilor pentru Sarbatori si a facut-o mai devreme ca niciodata. Categoriile de produse care au inregistrat cele mai mari vanzari, la mijloc de octombrie, au fost: Imbracamintea, Produsele pentru casa, Jucariile si dispozitivele Amazon. „Evenimentul Prime Early Access Sale a fost un start foarte bun pentru Sarbatori si acesta este doar inceputul. Clientii vor descoperi milioane de oferte de neratat, de-a lungul acestei perioade, oferte care ii vor ajuta sa economiseasca bani pe cadourile pentru cei dragi”, a transmis Doug Herrington (CEO Amazon Worldwide Stores), intr-un comunicat de presa.
Adobe Analytics estimeaza ca, in 2022, vanzarile online de Sarbatori vor totaliza 209,7 miliarde $ (+2,5% YoY), in SUA. Cea mai importanta zi de shopping digital din Statele Unite va ramane Cyber Monday – cand expertii anunta vanzari record, de 11,2 miliarde $ (+5,1% YoY). Prin comparatie, de Black Friday sunt proiectate vanzari mai mari cu doar 1%, fata de 2021 (9 miliarde $), iar de Ziua Recunostintei – de 5,1 miliarde $ (-1% YoY).
Comentariu ( 1 )
[…] de 48 de ore a insemnat vanzari de 300 de milioane de produse (in iulie 2022) si de alte 100 de milioane (in octombrie acelasi […]