Creeaza-ti un Cont Nou

Login


Lost Password

Lost your password? Please enter your email address. You will receive a link and will create a new password via email.

Adauga o intrebare

You must login to ask a question.

Login

Creeaza-ti un Cont Nou

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit.Morbi adipiscing gravdio, sit amet suscipit risus ultrices eu.Fusce viverra neque at purus laoreet consequa.Vivamus vulputate posuere nisl quis consequat.

Cea de-a doua Prime Day 2022 a insemnat vanzari de 3 ori mai mici, pentru Amazon

Amazon Prime Day 2.0 (care a avut loc in perioada 11-12 octombrie 2022, in premiera pentru gigantul online american) nu a avut vanzari la fel de mari ca evenimentul original, din 12-13 iulie. Modernretail.co noteaza ca al doilea eveniment de reduceri dedicat abonatilor Prime a insemnat vanzari de peste 100 de mililoane de produse, de trei ori mai putin fata de primul Prime Day din acest an.

Cea de-a doua Prime Day  (botezata „Prime Early Access Sale”) a dat startul sezonului cumparatorilor pentru Sarbatori si a facut-o mai devreme ca niciodata. Categoriile de produse care au inregistrat cele mai mari vanzari, la mijloc de octombrie, au fost: Imbracamintea, Produsele pentru casa, Jucariile si dispozitivele Amazon. „Evenimentul Prime Early Access Sale a fost un start foarte bun pentru Sarbatori si acesta este doar inceputul. Clientii vor descoperi milioane de oferte de neratat, de-a lungul acestei perioade, oferte care ii vor ajuta sa economiseasca bani pe cadourile pentru cei dragi”, a transmis Doug Herrington (CEO Amazon Worldwide Stores), intr-un comunicat de presa.

Adobe Analytics estimeaza ca, in 2022, vanzarile online de Sarbatori vor totaliza 209,7 miliarde $ (+2,5% YoY), in SUA. Cea mai importanta zi de shopping digital din Statele Unite va ramane Cyber Monday – cand expertii anunta vanzari record, de 11,2 miliarde $ (+5,1% YoY). Prin comparatie, de Black Friday sunt proiectate vanzari mai mari cu doar 1%, fata de 2021 (9 miliarde $), iar de Ziua Recunostintei – de  5,1 miliarde $ (-1% YoY).

Despre Monica-Ioana Buzea

Cofondator, PR Consultant & Social Media Manager la CreativeCreature.ro (agenție de PR și comunicare). Mă ocup de ştiri, analize și interviuri relevante din domeniul comerţului online autohton şi internaţional pentru ECOMpedia.ro de la finalul lui 2015.

Follow Me

Comentariu ( 1 )

  1. […] de 48 de ore a insemnat vanzari de 300 de milioane de produse (in iulie 2022) si de alte 100 de milioane (in octombrie acelasi […]

Leave a reply