Sephora revine in Marea Britanie, dupa 17 ani, cu un nou site e-commerce
Retailerul francez de produse de infrumusetare Sephora a reintrat pe piata britanica, la 17 ani de la parasirea acesteia, cu un nou site e-commerce, anunta forbes.com. Magazinul online Sephora.co.uk a fost lansat chiar astazi (17 octomobrie 2022) si este fostul site al retailerului de Beauty FeelUnique, care a fost cumparat de Sephora in 2021, cu suma de 132 de milioane £.
Sephora a parasit piata britanica in mai 2005, dupa ce deschisese doar 6 magazine in 5 ani, din cauza costurilor uriase ale chiriilor. Din 2014 si pana in 2018, fanele britanice ale brandului au putut sa isi comande cosmeticele preferate online, de pe sephora.com, care facea livrari si in Marea Britanie. Dar, acum trei ani, GDPR-ul a determinat compania sa trimita clientii britanici (si pe cei olandezi) de pe site-ul american al brandului pe cel francez, din cauza restrictiilor impuse companiilor care administreaza datele personale ale cetatenilor europeni.
Piata britanica este una dintre cele mai importante 3 piete europene, in privinta consumatorilor pasionati de cosmetice, dupa Franta si Germania. Deci revenirea Sephora va fi clar de bun augur si pentru viitoarele cliente, si pentru buzunarele retailerului. Compania are de gand sa deschida si un magazin fizic, in Londra, in primavara lui 2023. Si va da piept cu rivalele Boots si Superdrug (care au o baza clientelara solida), deci nu-i va fi deloc usor.
„Suntem incantati de sosirea Sephora in Marea Britanie, unde vom raspunde cererii mari legate de experienta noastra unica de produse de Beauty de prestigiu. Marea Britanie gaszuieste o piata dinamica de Beauty & Wellbeing, pe care Sephora vrea sa o surprinda si sa o incante, prin know how-ul si creativitatea care ne caracterizeaza”, a transmis Chris de Lapuente (CEO Sephora).
Leave a reply