Al doilea Amazon Prime Day 2022 are loc pe 11-12 octombrie
Asa cum scriam in luna iunie, Amazon va organiza doua evenimente de reduceri dedicate abonatilor Prime, anul acesta. Dupa cel din 12-13 iulie (care a insemnat vanzari de peste 11,9 miliarde $, in SUA), cnbc.com anunta ca gigantul online a confirmat data celei de-a doua Prime Day: 11-12 octombrie. Astfel, 2022 devine primul an in care compania organizeaza doua astfel de evenimente de reduceri, motivata fiind de inflatie, dobanzi in crestere si extinderea masiva din timpul pandemiei.
Evenimentul (intitulat „Prime Early Access Sale”) va fi deschis abonatilor Prime si va include sute de mii de produse cu pret redus, numai bune pentru sarbatorile care vin. Conceptul de Prime Day a fost lansat in 2015 si are loc, de obicei, in iulie. Din cauza pandemiei COVID-19, Amazon a schimbat datele traditionale in 2020 si 2021, experimentand – in paralel – cu o serie de reduceri la imbracaminte si incaltaminte (in iunie 2020), la produse de infrumusetare (in octombrie 2021) si la produse pentru animalele de companie (in mai 2022).
Acest trend este similar celui adoptat de tot mai multi retaileri online, in ultimii ani. Pe langa clasicele Black Friday, Cyber Monday si alte sarbatori din calendar, magazinele digitale organizeaza promotii tot mai dese, pentru a atrage potentialii clienti.
Comentarii ( 2 )
[…] informeaza cnbc.com. La cresterea de 9% YoY din aceste trei luni a contribuit clar al doilea eveniment de reduceri Prime Day, desi a insemnat vanzari de 3 ori mai mici ca primul (din 12-13 iulie). Vanzarile online au fost […]
[…] Amazon Prime Day 2.0 (care a avut loc in perioada 11-12 octombrie 2022, in premiera pentru gigantul online american) nu a avut vanzari la fel de mari ca evenimentul original, din 12-13 iulie. Modernretail.co noteaza ca al doilea eveniment de reduceri dedicat abonatilor Prime a insemnat vanzari de peste 100 de mililoane de produse, de tei ori mai putin fata de primul Prime Day din acest an. […]