Creeaza-ti un Cont Nou

Login


Lost Password

Lost your password? Please enter your email address. You will receive a link and will create a new password via email.

Adauga o intrebare

Trebuie sa fii logat in cont sa pui o intrebare.

Login

Creeaza-ti un Cont Nou

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit.Morbi adipiscing gravdio, sit amet suscipit risus ultrices eu.Fusce viverra neque at purus laoreet consequa.Vivamus vulputate posuere nisl quis consequat.

Ce a insemnat anul 2021 (in cifre), pentru compania de tehnologie 2Performant

Un an de la listarea pe Bursa de Valori Bucuresti si o operatiune de majorare de capital derulata cu succes, organizarea companiei in 2 Business Units, dar si numeroase campanii de afiliere si parteneriate noi – toate au marcat anul 2021, pentru compania de tehnologie 2Performant, anunta liderul pietei de marketing afiliat din Romania, intr-un comunicat de presa.

2Performant este un marketplace bazat pe o platforma tehnologica dezvoltata in-house, prin care profesionisti in marketingul digital colaboreaza cu magazinele online. Platforma ajuta aceste doua categorii de utilizatori sa se descopere reciproc si sa colaboreze la cost pe vanzare, asigurand prin tehnologie intreg suportul contractual si comercial, dar si masurarea si atribuirea traficului si a vanzarilor.

In primele 11 luni ale acestui an, cifrele din ecosistemul 2Performant.com au fost urmatoarele:

  • 61,2 milioane de click-uri (peste 5,5 milioane/luna), ceea ce se traduce prin trafic de calitate trimis catre magazinele online
  • un indice mediu de vanzari de aproape 16 € (cu alte cuvinte, in 2021, un magazin care a investit un 1 € in afiliere, in cadrul retelei 2Performant, a incasat aproape 16 €)
  • o rata medie de conversie de 2,2%
  • o valoare medie a cosului de cumparaturi, intr-un magazin online, de 52,92 €/cos (in crestere cu 6,4% YoY)
  • categoriile de produse cu cel mai mare numar de vanzari – Fashion (cu peste 318.000 vanzari), Books Movies & Music (peste 284.000 de vanzari), Beauty (peste 125.000 de vanzari), Pharma (peste 123.000 de vanzari), Electronics IT & C (peste 71.000 de vanzari)

La nivelul intregului an, 2021 a insemnat, pentru 2Performant:

  • intermedierea a 21.300 de relatii de business productive, intre 800 de magazine online (din 30 de industrii) si 7.900 de afiliati; relatiile productive inseamna ca traficul trimis de un afiliat s-a materializat intr-un client care a plasat o comanda unui magazin online
  • la inceputul lui noiembrie, compania depasea pragul de 1 milion de vanzari generate in 2021 (cat realizase pe tot parcursul anului anterior), astfel ca pana la finalul anului, estimarile arata ca vor fi depasite 1,3 milioane de vanzari
  • cu o experienta de peste 9 ani in organizarea de competitii pentru afiliati, 2Performant a propus (in premiera pentru Romania) conceptul de gamificare profesionala in marketing si a organizat competitii pe criterii specifice afilierii (rata de conversie, valoarea vanzarilor generate sau volumul de trafic trimis), ca Open World (in care 65 de afiliati de top au devenit concurenti intr-o cursa de 11 saptamani, in care au fost generate vanzari de 11,6 milioane € pentru magazinele online si comisioane de 735.000 € pentru afiliati) si Liga Nationala de Marketing (prima competitie din Romania dedicata marketingului pe echipe; specialistii in digital au format echipe cu magazinele online, iar timp de 4 saptamani, 12 echipe au concurat si au generat peste 9.000 de vanzari in valoare de peste 350.000 €)
  • Black Friday extins si vanzari de peste 6,9 milioane €, in 2 saptamani – in perioada 1-14 noiembrie, 462 de magazine online (din 25 de industrii diferite) au realizat, prin intermediul platformei 2Performant.com, 115.000 de vanzari, in valoare de 6.929.804 €+ TVA (+47,8% YoY), iar 1.282 afiliati au generat pentru ei comisioane in valoare de 418.500 €+ TVA (+37,5% YoY)
  • investitii de peste 5,3 milioane de lei, pentru finantarea principalelor directii de crestere a companiei; dupa incheierea acestei operatiuni, compania a realizat o majorare de capital pentru acordarea de 4 actiuni gratuite, la 1 detinuta
  • organizarea companiei in 2 Business Units – 2Performant Romania si Bulgaria (care vizeaza operatiunile pentru pietele validate pe care compania e deja activa, cu o pozitie puternica) si 2Performant Growth Unit (care testeaza si valideaza piete si abordari noi in business, atat pe pietele externe, cat si in tara)
  • lansarea unui Departament dedicat de Business Support, o investitie pentru a creste capacitatea de a oferi suport tehnic si de business pentru absolut toti utilizatorii platformei
  • incheierea unui parteneriat cu Admitad (retea de afiliere prezenta pe pietele din Europa, Asia si America de Sud) si includerea in platforma, in premiera pentru tara noastra, a marketplace-ului AliExpress; in total, 35 de noi programe de afiliere au fost lansate in 2Performant.com, printre care, Zaful, Hawes & Curtis UK sau Lacoste Ungaria, Cehia, Polonia, Slovacia
  • upgrade tehnic de platforma pentru atribuirea conversiilor – a lansat Big Bear, un upgrade major, dezvoltat de echipa interna de developeri a companiei, care va permite atribuirea conversiilor in regim first party cookie; primele rezultate ale testelor cu o serie de magazine din platforma au validat produsul, care a generat rezultate bune pe toate browserele, iar in prezent Big Bear se afla in teste cu 12 dintre cei mai mari advertiseri (printre care Carturesti, Elefant, Vivre, iHunt si cu cateva sute de afiliati)

Leave a reply