Creeaza-ti un Cont Nou

Login


Lost Password

Lost your password? Please enter your email address. You will receive a link and will create a new password via email.

Adauga o intrebare

You must login to ask a question.

Login

Creeaza-ti un Cont Nou

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit.Morbi adipiscing gravdio, sit amet suscipit risus ultrices eu.Fusce viverra neque at purus laoreet consequa.Vivamus vulputate posuere nisl quis consequat.

2Performant: vanzari mai mari cu 28% YoY pentru magazinele online, in 2020 (infografic)

Compania de tehnologie 2Performant anunta, intr-un comunicat de presa, ca a intermediat peste 1 milion de vanzari pentru magazinele online din platforma, in 2020, in crestere cu 28% fata de anul anterior. Recent listata pe piata AeRO a BVB, 2Performant opereaza platforma integrata de marketing afiliat si influencer marketing 2Performant.com, care a fost un real ajutor, in contextul pandemiei COVID-19 si a orientarii companiilor spre comertul online. Sectorul e-commerce autohton este estimat in jurul cifrei de 5,5 miliarde €, in 2020, conform ARMO, adica cu 30% mai mult YoY.

„In 2020, marketingul afiliat si-a dovedit relevanta ca instrument de vanzari, ajutand magazinele sa atraga consumatorii noi veniti in online, dar si sa-si atinga cotele de piata propuse. In portofoliul 2Performant se regasesc magazine online pentru care afilierea inseamna pana la 70% din total cifra de afaceri, in acelasi timp existand si retaileri pentru care afilierea inseamna contributia la a castiga inca 2 sau 3 procente din cota de piata vizata. 1 milion de vanzari este o cifra care nu s-ar fi putut atinge fara implicarea unui numar tot mai mare de afiliati, fara investitia de timp, bani, expertiza si rabdare a fiecaruia dintre ei. Unii dintre acestia sunt parteneri consacrati ai retelei noastre de marketing afiliat, altii sunt oameni care au optat pentru reconversia profesionala in contextul pietei de munca din 2020”, transmite Dorin Boerescu (CEO 2Performant).

In cifre, pentru 2Performant, 2020 a insemnat:

  • pe tot parcursul anului, s-au inregistrat peste 55 de milioane de click-uri in platforma, deci (in medie) afiliatii au adus magazinelor promovate peste 4,6 milioane de click-uri/luna
  • la fiecare click generat de afiliati prin 2Performant, magazinele online au incasat aproape 1 € din vanzari (mai precis 1 click = 0,9 €)
  • pentru fiecare euro investit in marketing afiliat, un magazin online a castigat (in medie) 14,86 €, probabil cel mai bun randament care se poate obtine un magazin online
  • numarul efectiv al magazinelor care au inregistrat vanzari prin 2Performant a crescut cu 2,3% YoY, ajungand la 785
  • numarul nativilor digitali care promoveaza prin 2Performant magazinele online a crescut cu 15,5% fata de 2019 – 445 de oameni au castigat 3,4 milioane € din comisioane, o suma cu 26,8% mai mare YoY
  • valoarea medie a cosului de cumparaturi – 49,70 € (fara TVA), in crestere cu 5,7% YoY
  • categorii de produse, in total vanzari – 27,5% Fashion, 25,7% Carti, Filme & Muzica, 13,7% Beauty, 7,1% Electronice, IT&C, 6,8% Bebelusi, Copii & Jucarii, 5,4% Casa & Gradina; romanii au cumparat online acele produse care au fost cele mai potrivite noului stil de viata impus de pandemie; primele 3 categorii de produse cu cele mai mari cresteri de vanzari YoY au fost Sport & Timp liber, Beauty, Bebelusi, Copii & Jucarii
  • schimbarile din stilul de viata s-au reflectat nu numai in preferinta pentru anumite produse, ci si in obiceiurile de cumparare online – au crescut usor vanzarile pe mobil (65,6% din total vanzari vs. 34,4% vanzari pe desktop, fata de 63,6% pe mobil si 36,4% pe desktop, in 2019), tendinta vizibila inca din 2018
  • au avut loc schimbari de comportament si in ceea ce priveste intervalele orare de trafic si vanzari – in 2019, traficul si tranzactiile pe mobil erau mai ridicate seara, iar pe desktop se naviga si cumpara mai mult in timpul zilei, dar in 2020 traficul pe site-urile online a crescut proportional in timpul diminetii pe mobil si desktop si, in timp ce pe mobil traficul continua sa creasca progresiv dupa ora 11:00, pe desktop incepea sa scada; cele mai multe vanzari s-au facut intre 11:00-15:00 (pe desktop) si intre 20:00-22:00 (pe mobil)

Leave a reply