Creeaza-ti un Cont Nou

Login


Lost Password

Lost your password? Please enter your email address. You will receive a link and will create a new password via email.

Adauga o intrebare

You must login to ask a question.

Login

Creeaza-ti un Cont Nou

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit.Morbi adipiscing gravdio, sit amet suscipit risus ultrices eu.Fusce viverra neque at purus laoreet consequa.Vivamus vulputate posuere nisl quis consequat.

Ce campanii au de Black Friday 2025 magazinele online romanesti?


Ca in fiecare an, ECOMpedia.ro reuneste (in acest articol updatat constant) toate comunicatele de presa si informatiile despre ofertele si campaniile de Black Friday 2025. Data oficiala a evenimentului de reduceri este 7 noiembrie – cand eMAG.ro va umple marketplace-ul de ofertele sellerilor parteneri.

Flanco.ro (24 octombrie – 30 noiembrie):

  • campania are loc online si in cele 162 de magazine din tara
  • utilizatorii aplicatiei beneficiaza de acces exclusiv la discounturi cu o zi mai devreme, de pe 23 octombrie
  • ofertele include sute de produse electro-IT
  • clientii au la dispozitie si in acest an solutii flexibile de finantare, cu pana la 60 de rate fixe
  • in cadrul campaniei vor fi active si programele Rabla desfasurate de retailer, valabile pentru telefoane, televizoare, laptopuri, electrocasnice mari si espressoare automate; prin intermediul acestora, clientii pot recicla echipamentele uzate si beneficia de discounturi suplimentare la achizitia de produse noi, adaugate ofertelor deja existente de Black Friday
  • clientii au in continuare acces la cea mai lunga perioada de retur gratuit de pe piata (45 de zile) si optiuni variate de livrare (prin curier, cu ridicare din cele peste 7.000 de lockere ori din cel mai apropiat magazin al retelei)

Evomag.ro (24 octombrie – 9 noiembrie):

  • reduceri de pana la 70% la zeci de mii de produse din toate categoriile (televizoare, electrocasnice mari si mici, telefoane, laptopuri, gadgeturi smat, produse de gaming, trotinete electrice), in trei etape succesive (24-30 octombrie, 31 octombrie – 6 noiembrie si 7-9 noiembrie)
  • retailerul online mizeaza pe o crestere de pana la 15% a vanzarilor in campania de Black Friday din acest an
  • datorita noilor fluxuri operationale (stocuri duble, timpi de livrare redusi si o capacitate operationala extinsa, sustinuta de noul depozit), compania estimeaza ca peste 90% dintre comenzi vor fi livrate in cel mult 7 zile de la incheierea fiecarui episod de reduceri
  • clientii pot face plata online in rate, prin parteneriate cu principalele banci si institutii de finantare, dar si prin Google Pay

Trendyol.com (31 octombrie – 11 noiembrie):

  • reduceri de pana la 80% la aproape toate produsele disponibile pe platforma
  • oferte de la peste 4.000 de comercianti romani (aceasta este prima editie care include comercianti si branduri locale)
  • campania va fi urmata de o a doua perioada de reduceri, sincronizata cu Black Friday-ul international (25 noiembrie – 2 decembrie)
  • campania Trendyol din Romania va fi cea mai ampla din acest an, dupa Turcia
  • Trendyol a marit cu 45% numarul agentilor din departamentul de suport clienti, pentru a asigura o experienta cat mai fluida pe parcursul intregii campanii

eMAG.ro (7 noiembrie):

  • peste 2,2 milioane de oferte speciale din portofoliul eMAG si al sellerilor din marketplace, dintre care cel putin 1,5 milioane la cel mai bun pret din an
  • comenzile de Black Friday vor fi livrate pana pe 22 noiembrie
  • peste 3 milioane de de clieni eligibili primesc buget de cumparaturi de pana la 10.000 de lei in MyWallet (cu plata in 12 rate si dobanda zero) si 50 de lei pentru prima comanda
  • clientii care plaseaza prima comanda in aplicatie vor primi 50 de lei
  • abonamentul Genius este redus la doar 49 de lei pentru primul an si aduce de 5 ori banii inapoi in vouchere in valoare de 250 lei in eMAG, Fashion Days si Flip; apoi, in restul anului, noii abonati vor avea livrari gratuite si oferte exclusive in cele 5 aplicatii din ecosistem (eMAG, FashionDays, Freshful, Wolt si Flip)
  • pentru prima data de Black Friday, toti clientii care plaseaza o comanda de cel putin 150 lei pot invarti „Roata Norocului” si pot castiga vouchere si premii in valoare de peste 2 milioane de lei; in plus, daca parcurg pasii din Ghidul de Black Friday, clientii se pot inscrie si la o tombola cu peste 140 de premii (printre care noul iPhone 17 Pro MAX sau greutatea lor in Pizza Romana de la Luca)
  • produse speciale – abonamente la energie electrica la 1 leu/kwh si 100 de lei reducere pentru prima jumatate de an, 40.000 de bilete la Untold, Electric Castle, Summer Well sau Beach, Please! incepand de la 10 lei si echipamente oficiale de la cluburile de fotbal din Liga I, peste 5.000 de abonamente la platforme de streaming romanesti, 25.000 de abonamente si servicii medicale, 45% reducere pentru peste 7.000 de vouchere de bilete de avion, pana la 80% reducere la peste 44.000 de nopti de cazare in Romania si destinatii externe, 21 kg de aur, 126 de masini (dintre care 42 hibrid, 37 pe benzina, 26 electrice, 21 diesel) si peste 100 de tone de carne de porc si mezeluri
  • compania estimeaza pentru anul acesta vanzari de 940 de milioane de lei (cu 44 de milioane mai mult decat in 2024)

Vegis.ro (6-16 noiembrie):

  • reduceri de pana la 70% la peste 4.000 de produse din categorii precum Suplimente si Remedii, Alimente, Produse Bio, Apicole, Cosmetice, Uleiuri esentiale si Detergenti

shop.workspaces.ro (7 noiembrie):

  • Workspace Studio, companie specializata in solutii de design si amenajari de birouri de calitate si partener certificat Herman Miller in Romania, a pregatit reduceri de pana la 50% la o selectie de scaune ergonomice si accesorii premium
  • campania include si alte produse destinate optimizarii spatiilor de lucru, precum brate de monitor si birouri ajustabile electric
  • reducerile sunt valabile online si in showroomul Workspace Studio (Calea Floreasca, nr. 246 C, Bucuresti)

Complice.ro (7-9 noiembrie):

  • reduceri de pana la 20% la o selectie de experiente si pachete FlexiBox (Gourmet Box, His si Her Box, Love Box, Active Box si Awesome Box)
  • in oferta se regasesc activitati din categoriile adrenalina, zbor, gourmet, relaxare, beauty si dezvoltare personala, precum si pachete dedicate cuplurilor, familiilor sau echipelor

Auchan.ro (5-18 noiembrie):

  • peste 1.500 de produse dintr-o gama variata de categorii (de la electrocasnice si bauturi premium, la produse de ingrijire personala, jucarii, alimente si articole de sezon) cu reduceri de pana la 50%, pe site si in magazine
  • pe durata campaniei, livrarea la domiciliu este gratuita pentru comenzile de minim 350 lei plasate pe site
  • detinatorii cardului MyCLUB Auchan beneficiaza de avantaje exclusive – reduceri instant si cashback pentru anumite categorii de produse (pana la 25%), promotii speciale online (20% reducere la cofetarie si la cosurile-cadou), oferta dedicata la jucarii pe 7 noiembrie

Despre Monica-Ioana Buzea

Cofondator, PR Consultant & Social Media Manager la CreativeCreature.ro (agenție de PR și comunicare). Mă ocup de ştiri, analize și interviuri relevante din domeniul comerţului online autohton şi internaţional pentru ECOMpedia.ro de la finalul lui 2015.

Follow Me

Leave a reply