Creeaza-ti un Cont Nou

Login


Lost Password

Lost your password? Please enter your email address. You will receive a link and will create a new password via email.

Adauga o intrebare

You must login to ask a question.

Login

Creeaza-ti un Cont Nou

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit.Morbi adipiscing gravdio, sit amet suscipit risus ultrices eu.Fusce viverra neque at purus laoreet consequa.Vivamus vulputate posuere nisl quis consequat.

Ce asteptari au influencerii de la branduri, apropo de plata (raport)

Cand vine vorba de plata primita, 69,5% dintre influenceri se astepta sa primeasca de la brandurile cu care colaboreaza si produse, si bani, a descoperit un raport recent, marca Intellifluence („2021 Influencer Compensation Report”), citat de socialmediatoday.com. 24,8% vor sa fie platiti cu bani, iar 5,7% vor doar produse. Studiul a fost efectuat pe un esantion de 1.249 de influenceri din SUA, Canada si Marea Britanie.

Alte date interesante din raport:

  • in ceea ce priveste costul/postare, pe Instagram, influencerii mai mici (care au pana la 10.000 de urmaritori) vor sa primeasca, in medie, 193 $/postare, in timp ce creatorii de continut urmariti de peste 80.000 de persoane cer, in general, peste 1.000 $/postare; numarul de followeri nu trebuie sa fie neaparat factorul principal, in acest caz, deoarece exista diverse studii care arata ca influencerii cu mai putini fani, de nisa, pot determina un raspuns direct si vanzari mai mari decat cei cu mii de urmaritori (care au un reach mare si iti garanteaza un brand awareness pe masura)

  • pe Facebook, costul/postare este usor mai scazut, in medie – influencerii care au sub 10.000 de followeri cer, in medie, 184 $/postare, iar cei care depasesc 25.000 vor 266 $/postare

  • si pe Twitter costul/postare e mai mic, ceea ce este normal, avand in vedere durata de viata si expunerea mai mici ale fiecarui tweet – in medie, sumele sunt de 64,8 $/postare (influenceri care au sub 10.000 de followeri), respectiv 125,7 $/postare (influenceri care au peste 25.000 de followeri)

  • pe YouTube, in functie de tipul de influencer (persoane obisnuite vs. vedete), costurile difera semnificativ, iar pretul e definit tot in functie de marimea audientei – creatorii non-vedete care au pana la 10.000 de fani cer 331,4 $/clip video, cei cu pana la 20.000 vor 731,4$/clip video, in timp ce o vedeta cu peste 1 milion de followeri cere 3.666,67$/clip

Despre Monica-Ioana Buzea

Cofondator, PR Consultant & Social Media Manager la CreativeCreature.ro (agenție de PR și comunicare). Mă ocup de ştiri, analize și interviuri relevante din domeniul comerţului online autohton şi internaţional pentru ECOMpedia.ro de la finalul lui 2015.

Follow Me

Leave a reply