Creeaza-ti un Cont Nou

Login


Lost Password

Lost your password? Please enter your email address. You will receive a link and will create a new password via email.

Adauga o intrebare

Trebuie sa fii logat in cont sa pui o intrebare.

Login

Creeaza-ti un Cont Nou

Nu ai cont inca? Creează un cont nou pentru a avea acces in toate sectiunile ECOMpedia.ro.

SUA: aplicatia de comert social Flip e noul TikTok, pe nisa de Beauty

In timp ce TikTok adauga constant functionalitati e-commerce pe platforma proprie, aplicatia americana Flip se contureaza a fi noul TikTok pe nista produselor de Beauty, citim pe glossy.co. Flip.shop foloseste clipurile video scurte (cu link de shopping inclus) pentru a vinde produse de la peste 200 de branduri, ca Fekkai, Kaja, Hourglass Cosmetics, RMS Beauty, Joanna Vargas, Dr. Jart+, Zitsticka, Coola, Lord Jones, Happy Dance si Jason Wu Beauty. In medie, platforma adauga in jur de 20 de branduri noi/saptamana si spera sa ajunga la un total de 500, pana la finalul lunii octombrie.

Start-up-ul de shopping a fost lansat in 2019 si a primit o injectie de capital de 28 milioane $ la final de august. „Cel mai urmarit tip de continut pe aproape orice platforma sociala, in afara clipurilor in care cineva danseaza, este legat de frumusete si ingrijirea pielii”, a explicat, pentru sursa amintita, Noor Agha (Fondator si CEO Flip). App-ul a fost descarcat de peste 1 milion de ori si platforma a trimis peste 30.000 de comenzi, pana acum. Atuurile Flip.shop? Atrage utilizatorii oferindu-le bani pentru fiecare prieten pe care il determina sa se inscrie pe Flip, oricine posteaza continut il poate monetiza (indiferent de cati urmaritori are) si cumparatorii sunt si vanzatori (dupa ce cumpara ceva pe Flip, pot face imediat un review la acel produs si incepe sa castige bani din asta).

Spre deosebire de TikTok, care abia recent s-a axat pe e-commerce si unde brandurile se ocupa de livrarea comenzilor primite in app, Flip functioneaza ca un e-tailer. Platforma ofera checkout cu un singur click si tine produsele in doua depozite proprii, expediindu-le apoi cumparatorilor in ambalajele originale, de brand. Odata cu deschiderea a patru noi depozite in urmatoarele noua luni, in SUA, va oferi livrare in 24 de ore in intreaga tara.

Planurile de viitor includ adoptarea unui model de afaceri de tip marketplace, pe modelul Amazon. „Viziunea si visul meu este sa construiesc prima platforma de comert onesta, unde cand urmaresti un clip video si ti se spune «Produsul asta e bun» sau «Produsul asta nu e bun», chiar crezi ceea ce vezi. Generatia Z este mai autentica, prin natura ei. Tinerii sunt mai putin predispusi sa creada continutul fals si prelucrat. Vor sa vada lucruri reale”, explica Agha.

Leave a reply