Creeaza-ti un Cont Nou

Login


Lost Password

Lost your password? Please enter your email address. You will receive a link and will create a new password via email.

Adauga o intrebare

Trebuie sa fii logat in cont sa pui o intrebare.

Login

Creeaza-ti un Cont Nou

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit.Morbi adipiscing gravdio, sit amet suscipit risus ultrices eu.Fusce viverra neque at purus laoreet consequa.Vivamus vulputate posuere nisl quis consequat.

Blogul companiei, unealta de comunicare

blogging-800x482Blogul de companie , unealta de comunicare, principala “arma” seo si de marketing online a unei companii.Sa ai blog nu este un moft ci o necesitate. Comunici , vinzi si mai ales te promovezi avand la indemana o “unealta” buna si de viitor.  Chiar daca ai seo specialist, campanii adwords platite, derulezi o campanie de marketing in offline, blogul este “must to have” indiferent de marimea companiei tale.

Cat de important este un astfel de blog?

Este foarte important in zilele noastre. Blogul companiei are trei functii: comunicare, optimizare si vanzare. Da, cuvintele vand si aduc vizitatori! Important de stiut este ca acele companii care au blog fac diferenta si au mai mult succes. De ce? Pentru ca au vizibilitate marita si potentiali clienti permanenti.

Avantajele unui blog de companie

In primul rand creste vizibilitatea si traficul  in motoarele de cautare. Indiferent de platforma pe care alegi sa fie blogul companiei trebuie sa ai content unic si bun.Fiecare pagina de pe blog , fiecare postare are rolul de a transmita un mesaj si practic se realizeaza comunicarea dar si utilitate seo.Continutul unic si de calitate aduce trafic iar vizitatorii nu doar ca se intorc dar pot cumpara produsul tau. Continutul blogului genereaza si vanzari si trafic ceea ce este minunat.Blogul de companie este util si foarte bun si pentru ca este prima unealta pe care o poti folosi in optimizare. Continut, backlink intern toate genereaza vizitatori si un trafic mare.

Crearea brandului sau rebrand (pentru companiile existente).

Blogul companiei neaparat sa aiba un logo/banner  , o descriere si mai ales o elaborare a produselor. Cum scrii, ce scrii si cat scrii poate fi cartea ta de vizita in online. Spui ” sunt de la compania x” si lumea vede blogul , asociaza mental blogul cu siteul iar uneori nu in mod pozitiv si de aceea blogul trebuie facut bine pentru ca pune umarul la cresterea brandului, cresterea companiei. Daca esti companie care se rebranduieste atunci trebuie sa ai un blog de companie cu un impact mai putern si refacut de la zero. Foarte important este ca blogul de companie trebuie sa fie relevant pentru compania ta. Daca vinzi jucarii faci un blog despre jucarii , vinzi servicii de contabilitate , faci despre contabilitate. Trebuie sa ai grija cat de lungi , dese si ce transmit articolele . Avantajele unui blog de companie sunt multiple  totul este sa ai rabdare sa apara. Cheia succesului in afaceri este rabdarea. Nu poti cere sa fi primul in motoarele de cautare cand tu esti o companie de o luna dar poti avea rabdare sa cresti. 

Continutul este elementul cheie in comunicarea online dar si in seo iar pe langa faptul ca trebuie sa fie unic si de calitate , continutul cel mai bun este cel generat de blogul companiei .

Leave a reply