Creeaza-ti un Cont Nou

Login


Lost Password

Lost your password? Please enter your email address. You will receive a link and will create a new password via email.

Adauga o intrebare

You must login to ask a question.

Login

Creeaza-ti un Cont Nou

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit.Morbi adipiscing gravdio, sit amet suscipit risus ultrices eu.Fusce viverra neque at purus laoreet consequa.Vivamus vulputate posuere nisl quis consequat.

Black Friday 2016: rezultatele campaniei online in Romania

2performant

Cifre generale (via 2Performant)

  • de la 00:00 si pana la 16:30 a fost generat un numar total de vanzari de peste 27.000, aproape de numarul de vanzari inregistrat cu un an in urma in toata ziua de Black Friday – 28.976
  • pana la ora 16:30 au fost inregistrate vanzari totale de 2.031.314,79 € (TVA inclus)
  • valoarea comisioanelor a fost de 102.451,86 € (cu 10% mai mult decat valoarea totala din intreaga zi de Black Friday 2015 – 93.103 €)
  • reteaua a avut o rata de conversie totala de 2,92% si un castig la 100 de clickuri (EPC) de peste 9 €
  • printre cele mai performante programe de afiliere au fost: Vola.ro (bilete avion, rata de conversie 4,22% si EPC de 13,64 €), elefant.ro (rata de conversie 5,74% si EPC de 13,51 €) si Orange (rata de conversie 1,24% si EPC de 8 €)
  • cel mai mare comision a fost inregistrat la CIT Grup (190,14 €)
  • cea mai mare vanzare din retea a fost generata pentru evoMAG.ro (4.583,67 €), pentru o comanda ce a inclus 2 ecrane de proiectie, 2 videoproiectoare si un sistem PC;alte vanzari cu valori foarte mari au fost: Elefant.ro – 2.640 € (produsele preferate au fost ceasurile si parfumurile), evoMAG.ro – 4.560 € (produsele preferate au fost TV, telefoanele si laptopurile) si Vola – 1.128 € (produsele preferate au fost biletele de avion)
  • ora cu cele mai multe vanzari a fost 08:00 (2.405 de vanzari);  anul trecut, cea mai buna ora a fost 00:00, cu 2.200 de vanzari

pc-garage_bf

PCGarage.ro (via agentia Caracteristic)

  • Black Friday 2016 = 17 – 20 noiembrie („Black Weekend”)
  • vanzari in valoare de 19 milioane lei
  • clientii au achizitionat peste 34.000 de produse, in crestere cu 25% fata de anul trecut
  • Bucurestiul se mentine in fruntea topului oraselor cu cele mai multe comenzi, fiind urmat de Cluj, Timisoara, Iasi, Brasov
  • cea mai mare comanda inregistrata a fost de 26.000 lei (18 noiembrie, in jurul pranzului)
  • cel mai scump produs vandut a fost un televizor smart LG UHD, cu diagonala de 165 cm (13.000 lei)
  • valorea medie a cosului de cumparaturi a crescut semnificativ fata de 2015, ajungand la 1.050 lei
  • componentele conduc in topul preferintelor clientilor PC Garage, urmate de laptopuri, periferice pentru gaming, TV si telefoane
  • varful de trafic a fost inregistrat pe 18 noiembrie, la ora 00:20, cand peste 15.000 de vizitatori au fost simultan pe site
  • pe 18 noiembrie, au fost expediate 3.000 de comenzi, a doau zi – peste 4.000, iar pe 20 noiembrie peste 3.500

fashionup_bf

FashionUP.ro (via agentia Caracteristic)

  • Black Friday 2016 = 18 – 20 noiembrie
  • 27.000 produse vandute, fata de 8.500 anul trecut (de 3 ori mai mult) si 16.000 de comenzi
  • un volum total al vanzarilor de 4 milioane lei
  • cele mai multe comenzi au fost inregistrate din orasele: Bucuresti (38% din volumul total al comenzilor), Constanta, Cluj, Timisoara, Iasi
  • cea mai mare comanda inregistrata a fost de 6.200 lei
  • cel mai scump produs vandut a fost un ceas Ferragamo (4.079 lei)
  • cosul mediu de cumparaturi a fost de 260 lei
  • printre cele mai populare categorii s-au numarat: geci si paltoane pentru femei, rochii si incaltaminte barbati
  • traficul online s-a mentinut ridicat tot weekendul, aproximativ 600.000 clienti vizitand site-ul in cele 3 zile de reduceri

f64_bf3

F64.ro (via agentia Caracteristic)

  • Black Friday 2016 = 18 – 20 noiembrie
  • cea mai mare comanda a fost de 26.500 lei
  • vanzari de aproximativ 3,5 milioane €, conform estimarilor de la inceputul campaniei
  • peste 65.700 de produse vandute si peste 13.000 de comenzi
  • comanda medie a fost de circa 1.220 lei
  • cea mai mare comanda inregistrata: 26.500 lei
  • cele mai populare categorii de produse pentru care clientii au vizitat magazinul F64 si au plasat comenzi: aparate foto DSLR, obiective, action cams, drone, telefoane
  • cele mai scumpe produse vandute au fost obiectivul Nikon 200mm f/2 (17.000 de lei) si Nikon D5 (29.000 de lei)
  • cele mai multe comenzi au fost plasate din: Bucuresti, Cluj, Timisoara, Iasi, Brasov

eMAG.ro (via gpec.ro)

  • Black Friday 2016 = 18 noiembrie
  • comenzi totale de peste 168 milioane lei
  • peste 541.000 de produse vandute
  • 27% din comenzi au fost platite cu cardul
  • 1.601.930 de vizite, dintre care 66,38% pe dispozitive mobile
  • la ora 14:30, depasise deja pragul de 202 milioane lei, suma pe care a facut-o anul trecut in intreaga zi de Black Friday

fashion-days-2016

FashionDays.ro (via agentia SmartPoint)

  • Black Friday 2016 = 18 noiembrie
  • romanii au comandat intr-o singura zi produse in valoare de 17 milioane lei
  • traficul cumulat (desktop, mobile si aplicatii) a fost de 2,5 ori mai mare fata de 2015
  • 77% din traficul total a venit de pe desktop si variantele mobile ale site-ului
  • 56% din totalul vanzarilor a venit de pe aplicatiile mobile Fashion Days (iOS si Android), de trei ori mai mult fata de editia BF 2015; varianta iOS a adus 60% din vanzari, iar varianta Android – 40%
  • pe perioada Black Friday aplicatia de mobile Fashion Days a fost numarul 1 in top trending apps in App Store si numarul 2 in top descarcari, cu peste 50.000 de downloadari, surclasand aplicatii precum Instagram sau Snapchat
  • categoriile cu cele mai multe comenzi: haine, incaltaminte (tenisi si cizme), genti, produse pentru copii, ceasuri
  • cel mai scump produs a fost o geanta Prada de 6.500 lei
  • cei mai activi cumparatori au fost femeile, cu o pondere de 60% din total comenzi; fata de editia precedenta, publicul masculin a crescut cu 10%

reserry

Roserry.ro (via gpec.ro)

  • Black Friday 2016 = 18 – 20 noiembrie
  • comanda medie la ora 22:50 era de 350 lei
  • 350 de comenzi pana la ora 22:50
  • cel mai scump produs comandat a fost o rochie de 700 lei (magazinul comercializeaza doar rochii)
  • estimare vanzari BF 2016: 600 – 1.000 comenzi

best-kids

BestKids.ro (via ARMO)

  • Black Friday 2016 = 17 – 20 noiembrie
  • peste 3.000 de produse vandute
  • cel mai scump produs vandut a fost un centru de joaca gonflabil 11 in 1 ( 2.269 lei)
  • pana la ora 22:00, s-au depasit atat numarul de comenzi de anul trecut, cat si valoarea acestora
  • 60% din trafic a venit pe mobile, 40% pe desktop
  • media pe comanda pana la ora 22:00 a fost de 244 lei, in crestere fata de anul trecut (217 lei)
  • rata de conversie a fost de 3.06%, in crestere fata de anul trecut (2.91%)
  • 16% din comenzi platite cu cardul, valoarea media a cosului de cumparaturi la aceste comenzi fiind de 300 lei

vola

Vola.ro (via profit.ro)

  • Black Friday 2016 = 18 noiembrie
  • romanii au cumparat vacante de 1 milion €
  • agentia de turism online a inregistrat de Black Friday cereri pentru peste 4.700 de pachete turistice si bilete de avion, in primul caz numarul fiind de 50 de ori mai mare decat intr-o zi obisnuita
  • cea mai mare tranzactie cu bilete de avion a fost pentru un grup de 27 de persoane, care a platit putin peste 3.000 €
  • cel mai scump bilet a fost pentru o calatorie in Bali (1.530 €)
  • cel mai ieftin bilet a fost de 1 €, intre Timisoara si Milano
  • turistii vor sa plece in vacanta sau city break mai ales in ianuarie, februarie si iunie

PayU Logo

PayU (via agentia ImagePR)

  • s-au efectuat 188.000 tranzactii online, in valoare de 113,3 milioane lei (cu 67% mai mult decat anul trecut), conform datelor PayU Romania, liderul pietei de plati online
  • din totalul platilor online efectuate in sistem, 31% au fost efectuate folosind cardul cu rate
  • Black Friday a inceput la miezul noptii, la ora 07:00 dimineata s-a inregistrat o crestere spectaculoasa in platforma PayU, ajungand in scurt timp la 500 de tranzactii/minut (de 2 ori mai multe fata de nivelul maxim de anul trecut); minutul de aur a fost la ora 08:10
  • IT&C a ramas categoria fruntasa si anul acesta: 59% din valoarea tranzactiilor online a fost alocata produselor din aceasta categorie (fata de anul trecut, cresterea a fost de 52,3%)
  • produsele din categoria fashion reprezinta 5% din total (cu o crestere de 50,3% fata de editia Black Friday de anul trecut)
  • categoria care a inregistrat cresterea cea mai mare este cea formata din produse precum mobilier, decoratiuni, jucarii, carti, produse alimentare, produse cosmetice, vinuri (29% din totalul vanzarilor, cu o crestere de 125%)
  • cele mai mari tranzactii online s-au facut in prima jumatate a zilei de 18 noiembrie
  • cel mai mare cos de cumparaturi a fost de 143.000 lei, comanda venita din Ungaria; pe locurile 2 si 3 se afla tranzactii de 36.600 lei si 35.000 lei, din Romania
  • valoarea cosului mediu de cumparaturi de-a lungul intregului weekend a fost de 602 lei, cu 6% mai mare fata de editia precedenta
  • PayU a procesat plati din 87 tari; in top 5 tari cu cele mai mari comenzi au fost: Lituania (cos mediu 1.771 lei), Finlanda (cos mediu 1.250 lei), Slovenia (cos mediu 874 lei), Rusia (cos mediu 651 lei) si Romania (cos mediu 623 lei)

Otter Distribution (via capital.ro)

  • Black Friday 2016 = 18 – 20 noiembrie
  • brandurile Otter, Tezyo, Aldo, Clarks si Salamander, detinute de Otter Distribution, au avut vanzari de peste 1,2 milioane € in magazinele traditionale si in cele online (suma a fost cu 60% mai mare fata de BF 2015, cand campania de reduceri a fost doar online)
  • cele mai multe comenzi online au fost inregistrate din Bucuresti (58%), Cluj Napoca (8,8%), Brasov (6,3%), Timisoara (4,7%), Sibiu (4,1%) si Iasi (4%)

Leave a reply