Inregistreaza-te

Conectare

Parola pierduta

Ti-ai uitat parola? Introdu adresa de email asociata contului si vei primi instructiuni pentru recuperarea parolei.

Adauga intrebare

Ne pare rau dar nu ai permisiunea sa adaugi intrebari.
Trebuie sa te conectezi pentru a adauga o intrebare.

Conectare

Inregistreaza-te

Pentru a avea acces in toate sectiunile site-ului este nevoie sa ai cont.

Attribution Modeling & Multi-Channel Funnels. Mazeberry-Express.

Mai jos veti gasi prezentarea pe care am sustinut-o in data de 28 mai 2013 la Conferintele de E-Commerce 2013, Bucuresti. Pentru 90 de minute am discutat cu cei prezenti motivele pentru care facem analizele de tip multi-channel in analytics si ce speram sa obtinem in urma acestora. Am aratat care este intrebarea la care veti capata raspuns printr-o analiza de tip multi-channel si prin folosirea modelelor de atribuire, v-am aratat cand este indicat (in ce context) sa fac o analiza multi-channel si mai mult de atat v-am pus la dispozitie un instrument performant pentru asa ceva: Mazeberry-Express. Nu mai ramane decat sa aplicati in practica ceea ce v-am aratat in cele 90 de minute si sa gasiti modelul de atribuire potrivit pentru business-ul vostru online.

Raspunde la aceasta intrebare