Aplicatia Shein este mai descarcata decat Amazon Shopping
Anul acesta, retailerul fast-fashion chinez Shein a adunat mai multe descarcari lunare ale app-ului propriu decat giganti ca Amazon si Shopify, anunta businessinsider.com (citand un raport marca Bernstein). Aplicatia e-commerce Shein a avut 13,8 milioane de descarcari in perioada ianuarie-aprilie 2022, cu 50% mai mult decat in aceeasi perioada din 2021. Prin comparatie, in aceeasi perioada de timp, Amazon Shopping a fost descarcata de 13,3 milioane de ori (o crestere de doar 0,75% YoY).
Aparut in 2008 (sub numele de ZZKKO), retailerul asiatic a ajuns pe culmile succesului, in ultimii ani, datorita modelului de afaceri practicat si pandemiei COVID-19: in 2020, a avut vanzari online de 10 miliarde $, iar in iunie anul trecut detinea 28% din intreaga piata fast-fashion americana (conform datelor Coresight Research si Earnest Research). Shein are atat de mult succes deoarece cauta online tendintele din Fashion si apoi produce un numar limitat de produse cu potential viral si pret mic. In functie de cat de bine se vand aceste produse, compania face mult mai multe sau elimina modelul din portofoliul propriu.
In acest context, investitorii nu au intarziat nici ei sa apara: in aprilie 2022, Shein a strans intre 1 si 2 miliarde $ intr-o runda de investitii, in cadrul careia compania a fost evaluata la 100 de miliarde $ – ceea ce o face mai valoroasa decat gigantii fast fashion Zara si H&M la un loc! Evaluarea anterioara a retilerului chinez (in august 2020) era de doar 15 miliarde $. Conform Euromonitor, Shein.com este cel mai mare retailer de Fashion care opereaza exclusiv online.
Comentarii ( 2 )
[…] fel ca in cazul Shein, unul dintre principalii sai competitori (alaturi de Wish si AliExpress), preturile practicate sunt […]
[…] $ in 2020 (o crestere de 25& YoY). In perioada ianuarie-aprilie 2022, aplicatia Shein a avut 13,8 milioane de descarcari, cu 50% mai mult YoY si mai multe decat app-ul Amazon […]