Amazon lucreaza la un sistem POS destinat vanzatorilor terti
Amazon vrea sa atraga comerciantii care folosesc Shopify, Square si PayPal cu un sistem POS marca proprie, la dezvoltarea caruia lucreaza momentan, citim pe businessinsider.com. Sistemul este una dintre primele initiative ale grupului Project Santos, din cadrul companiei (fondat in 2020 si menit sa atraga comerciantii mici care vand pe Shopify).
Conform unui document intern al companiei, analizat de sursa amintita, noul POS va putea procesa atat tranzactii in magazinele fizice, cat si online, iar comercianții vor putea sa-si gestioneze inventarul, sa obtina date analytics despre afacerea lor si sa aiba acces si la alte servicii marca Amazon (ca tehnologia de plata prin scanarea palmei Amazon One, abonamentul Amazon Prime si reteaua de livrare Flex). „Asta le va permite clientilor care detin afaceri mici sa-si unifice managementul canalelor online si offline, sa ofere recunoasterea si plata contactless prin Amazon One si un program de loialitate personalizat, pe baza beneficiilor Prime”, noteaza documentul. Cumparatorii care folosesc acest POS vor putea sa plateasca folosindu-si conturile Amazon, iar planurile includ si o optiune de „cumpara online, ridica din magazin”.
Odata lansat, noul sistem POS va creste competitia dintre gigantul online si companiile procesatoare de plati care ofera propriile solutii POS: Square, PayPal, Shopify si Fiserv’s Clover. Conform Grand View Research, piata globala de software de tip POS valora 9,26 miliarde $ in 2020 si urmeaza sa atinga suma de 19,56 miliarde $ pana in 2028.
Leave a reply