Compania Disney a mai inchis 57 de magazine fizice si se orienteaza spre e-commerce
The Walt Disney Company isi continua orientarea spre comertul cu amanuntul facut online, informeaza site-ul insidethemagic.net. Compania a anuntat recent ca va inchide inca 57 de magazine fizice din Statele Unite, dar va pastra in continuare locatiile offline din parcurile tematice. Miscarea este concretizarea anuntului facut in martie anul acesta, cand The Walt Disney Company anunta ca se va concentra pe latura e-commerce a afacerii proprii si anul acesta va pune lacatul pe usa a cel putin 60 de magazine traditionale din America de Nord.
„In urmatorul an, Disney se va concentra pe oferirea unei experiente e-commerce fara obstacole, personalizata si orientata spre francize, prin intermediul platformei proprii shopDisney, care va fi completata de o mai mare integrare cu aplicatiile parcurilor Disney Parks si platformelor social media”, explica – in primavara – compania fondata de Walt Disney, in 1923. De la acest anunt si pana in prezent, zeci de magazine fizice marca Disney din SUA (dar si din Canada si Europa) s-au inchis.
Leave a reply