Inregistreaza-te

Conectare

Parola pierduta

Ti-ai uitat parola? Introdu adresa de email asociata contului si vei primi instructiuni pentru recuperarea parolei.

Adauga intrebare

Ne pare rau dar nu ai permisiunea sa adaugi intrebari.
Trebuie sa te conectezi pentru a adauga o intrebare.

Conectare

Inregistreaza-te

Pentru a avea acces in toate sectiunile site-ului este nevoie sa ai cont.

SUA: Amazon e „regele junglei” vanzarilor online

Anul acesta, majoritatea amatorilor de cumparaturi online din Statele Unite se vor indreapta catre Amazon.com, pentru a-si face stocul de cadouri de Sarbatori, scrie Reuters. Asta indică rezultatele unui sondaj de opinie Reuters/Ipsos, desfăsurat in perioada 12-18 noiembrie, pe un esantion de 3.426 de adulti, cu o marja de eroare de +/- 1,9%.

amazon reuters

Astfel, 33% dintre repondenti au de gand sa cumpere si in magazine fizice, si in magazine virtuale, iar 8% se vor orienta exclusiv spre e-commerce (o crestere de 2 procente faţă de anul trecut). Peste jumătate dintre cei interesati de vanzarile online – mai exact, 51% – planuiesc sa acceseze Amazon.com. Astfel, site-ul amintit se plaseaza pe un confortabil loc I in clasament:

  • 51% dintre americani vor cumpara de pe Amazon.com
  • 16% dintre americani vor cumpara de pe Walmart.com
  • 3% dintre americani vor cumpara de pe Target.com
  • 2% dintre americani vor cumpara de pe Macys.com
  • 18% dintre americani vor cumpara de la alt magazin fizic şi/sau online

Nu e de mirare, deci, ca actiunile Amazon valoreaza 668$ bucata (conform nasdaq.com), dar daca vrei sa investesti in urmatoarele doua plasate din clasament platesti doar 60$ (Walmart), respectiv 70$ (Target).

Toti retailerii importanti din State investesc in e-commerce, dar asta nu inseamna ca le si ies „planurile cincinale”. Sondajul dovedeste cat de mari sunt obstacolele intampinate de magazinele traditionale cand vine vorba despre extinderea online. Wal-Mart si Target anuntau la inceputul anului ca vor investi fiecare 1 miliard de dolari in imbunatatirea infrastructurii proprii de e-commerce. Dar in acest an fiscal Wal-Mart Stores Inc. a avut o crestere de doar 10% la vanzarile semestriale online, iar Target Corporation se astepta la o crestere de 30 de procente in ultimul semestru al anului si a avut parte de doar 20.

5095355117_3f933e9aa2_o

In schimb, pentru multi cumparatori din America de Nord, Amazon.com Inc. a devenit sinonim cu cumparaturile online. Magazinul se lauda luna trecuta cu o crestere de 28%: a atras zeci de milioane de membri cu serviciul Prime, care ofera acces la filme, muzica, e-book-uri si livrare gratuita, in schimbul unei taxe anuale de 99$.

Raspunde la aceasta intrebare