Creeaza-ti un Cont Nou

Login


Lost Password

Lost your password? Please enter your email address. You will receive a link and will create a new password via email.

Adauga o intrebare

You must login to ask a question.

Login

Creeaza-ti un Cont Nou

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit.Morbi adipiscing gravdio, sit amet suscipit risus ultrices eu.Fusce viverra neque at purus laoreet consequa.Vivamus vulputate posuere nisl quis consequat.

SUA: Amazon e „regele junglei” vanzarilor online

Anul acesta, majoritatea amatorilor de cumparaturi online din Statele Unite se vor indreapta catre Amazon.com, pentru a-si face stocul de cadouri de Sarbatori, scrie Reuters. Asta indica rezultatele unui sondaj de opinie Reuters/Ipsos, desfasurat in perioada 12-18 noiembrie, pe un esantion de 3.426 de adulti, cu o marja de eroare de +/- 1,9%.

amazon reuters

Astfel, 33% dintre respondenti au de gand sa cumpere si in magazine fizice, si in magazine virtuale, iar 8% se vor orienta exclusiv spre e-commerce (o crestere de 2 procente fata de anul trecut). Peste jumatate dintre cei interesati de vanzarile online – mai exact, 51% – planuiesc sa acceseze Amazon.com. Astfel, site-ul amintit se plaseaza pe un confortabil loc I in clasament:

  • 51% dintre americani vor cumpara de pe Amazon.com
  • 16% dintre americani vor cumpara de pe Walmart.com
  • 3% dintre americani vor cumpara de pe Target.com
  • 2% dintre americani vor cumpara de pe Macys.com
  • 18% dintre americani vor cumpara de la alt magazin fizic şi/sau online

Nu e de mirare deci ca actiunile Amazon valoreaza 668$ bucata (conform nasdaq.com), dar daca vrei sa investesti in urmatoarele doua plasate din clasament platesti doar 60$ (Walmart), respectiv 70$ (Target).

Toti retailerii importanti din State investesc in e-commerce, dar asta nu inseamna ca le si ies „planurile cincinale”. Sondajul dovedeste cat de mari sunt obstacolele intampinate de magazinele traditionale cand vine vorba despre extinderea online. Wal-Mart si Target anuntau la inceputul anului ca vor investi fiecare 1 miliard de dolari in imbunatatirea infrastructurii proprii de e-commerce. Dar in acest an fiscal Wal-Mart Stores Inc. a avut o crestere de doar 10% la vanzarile semestriale online, iar Target Corporation se astepta la o crestere de 30 de procente in ultimul semestru al anului si a avut parte de doar 20.

5095355117_3f933e9aa2_o

In schimb, pentru multi cumparatori din America de Nord, Amazon.com Inc. a devenit sinonim cu cumparaturile online. Magazinul se lauda luna trecuta cu o crestere de 28%: a atras zeci de milioane de membri cu serviciul Prime, care ofera acces la filme, muzica, e-book-uri si livrare gratuita, in schimbul unei taxe anuale de 99$.

Leave a reply