Creeaza-ti un Cont Nou

Login


Lost Password

Lost your password? Please enter your email address. You will receive a link and will create a new password via email.

Adauga o intrebare

You must login to ask a question.

Login

Creeaza-ti un Cont Nou

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit.Morbi adipiscing gravdio, sit amet suscipit risus ultrices eu.Fusce viverra neque at purus laoreet consequa.Vivamus vulputate posuere nisl quis consequat.

Black Friday 2015: cat au vandut retailerii autohtoni

Finalul saptamanii trecute (20-22 noiembrie) a reprezentat cornul abundentei pentru comerciantii mioritici: Black Friday a adus sume importante in conturile retailerilor eMag, conform wall-street.ro. Inainte de Black Friday, furnizorul de servicii de plata PayU Romania estima vanzari in valoare de 450 de milioane de lei (circa 100 de milioane de euro).

Dupa evenimentul axat pe reduceri masive, in conturile eMag (cel mai mare retailer online din tara noastra si site-ul care a adus Black Friday in Romania, in 2011) au intrat 202 milioane de lei. Nici Flanco nu a fost mai prejos, cu 116 milioane de lei incasate, scrie acelasi site. In cifre, informatia legata de cum s-au descurcat magazinele online de la noi in perioada 20-22 noiembrie, arata astfel:

Cum s-a descurcat eMag:

  • vanzari de 202 milioane de lei
  • 602.000 de produse vândute (cele mai multe au fost televizoare, parfumuri si jucarii)
  • 5,5 milioane de vizite pe site, dintre care 51% pe dispozitive mobile
  • cea mai mare comanda facuta vreodata: 85.590 de euro pentru un Range Rover Sport 4.4 Diesel
  • in primele 4 minute ale campaniei, 100 de produse au fost vandute pe secunda

bf2015-emag-full2

Cum s-a descurcat Flanco:

  • vanzari de 116 milioane de lei (mai ales televizoare, telefoane si masini de spalat)
  • 3 milioane de vizitatori pe site
  • in magazinul fizic din Mall Baneasa, cumparatorii au fost tentati cu drone si biciclete Pegas

Cum s-a descurcat QuickMobile:

  • vanzari de 8,8 milioane de lei
  • peste 500.000 de vizitatori (dintre care, 55% de pe dispozitive mobile)
  • comanda cu cea mai mare valoare: 3.000 de euro

Cum s-a descurcat Fashion Days:

  • vanzari de 1 milion de lei pe 20 noiembrie
  • 250.000 de produse vandute (cele mai populare au fost articolele de imbracaminte, pantofii si articolele sportive)
  • o crestere cu 45% a vanzarilor prin aplicatii mobile
  • aplicatia Fashion Days a ocupat locul doi in AppStore, in topul celor mai descarcate aplicatii pentru Black Friday (20.000 de download-uri)

fashion days

Cum s-a descurcat 2Parale:

  • vanzari de 15,5 milioane de lei
  • peste 42.000 de tranzactii pentru magazinele din retea
  • cele mai performante categorii au fost: IT&C, carti si materiale didactice, fashion, copii si telecom
  • vineri, numarul mediu de tranzactii a fost de 1.206 pe ora
  • pe 20 noiembrie s-a inregistrat recordul absolut de vanzari pe ora din toata istoria 2Parale: 2.197 de vanzari, in intervalul 00:00 – 01:00 am

Cum s-a descurcat F64:

  • vanzari de 16,5 milioane de lei
  • s-au vandut 23.407 produse, printre care 4.212 aparate, 3.093 obiective, 3.954 carduri de memorie, 912 telefoane si 1.646 genti foto
  • au fost 11.500 de comenzi, valoarea totala atingand 16,5 milioane de lei
  • de pe mobil, traficul a fost de 30%, iar conversiile au atins 10%
  • 0,5% din cumparatori au ales sa platească cu cardul si 55% au comandat online

F64_BF_2

LATER UPDATE – cifre despre costurile cu publicitatea (spoturile radio si TV) ale principalilor playeri, sursa PRwave.ro: „Altex este brandul cu cele mai multe reclame care au avut ca subiect reducerile de Black Friday, iar in perioada 1 -22 noiembrie a inregistrat 2.405 de reclame si un rate card estimat la 4.290.070 de euro. Media Galaxy este pe locul doi in top, cu 1.626 de reclame si un rate card de 1.954.932 euro.”

LATER UPDATE 2: Poti sa contribui la realizarea unui articol despre cum a mers in general in ecommerce-ul romanesc campania de Black Friday din 2015, raspunzand foarte pe scurt la acest sondaj, aici: http://goo.gl/forms/CQXSkaRXxC 

Leave a reply