Amazon.de a avut venituri din publicitate de 2,9 miliarde €, in 2023 (+20% YoY)
Amazon Germania si-a anuntat rezultatele financiare: anul trecut, compania si-a crescut veniturile nete din publicitate cu 20%, pana la 2,9 miliarde €, aflam de pe ecommercenews.eu. Suma reprezinta aproape 10% din veniturile totale realizate de gigantul e-commerce in Germania. In total, marketplace-ul online a avut venituri de 34 de miliarde €, cu 12% mai mult YoY.
Reclamele afisate de Amazon pe paginile de produs si in rezultatele cautarii online (retail media) sunt o metoda de advertising practicata de ceva timp de compania americana. Momentan, Interactive Advertising Bureau lucreaza la elaborarea unor bune practici la nivel european, apropo de retail media.
Amazon Germania domina piata e-commerce locala si influenteaza si comertul offline, deci nu este de mirare ca brandurile vor sa li se afiseze reclama aici. Aceasta strategie de marketing a ajutat compania sa genereze venituri din publicitate globale de aproape 13,5 miliarde €, in ultimul trimestru din 2023. Alaturi de reclamele pe Amazon Freevee, Twitch si Prime Video, retail media a generat vanzari internationale totale de 42,4 miliarde €, pentru Amazon Advertising.
Leave a reply