Google include optiunile 3D si AR in search
Motorul de cautare Google a anuntat ca va include optiunile 3D si AR in functia de cautare, iar comerciantii online pot profita de asta, pentru a interactiona digital cu brandurile si produsele, aflam de pe retailbrew.com.
Pe Google au loc peste 1 miliard de sesiuni de shopping in fiecare zi, iar doua treimi dintre cumparatori isi incep calatoria de shopping online, fie ca – la final – achizitioneaza produsul dorit online sau offline. De aceea, motorul de cautare vrea sa imite digital experienta fizica de a face window shopping: „Oamenii incep sa se comporte online din ce in ce mai mult ca in retailul fizic, unde fac shopping explorand, nu doar cautand un anumit produs”, explica Bill Ready (President of Commerce, Google). Motorul de cautare le poate oferi inspiratia necesara, cu ajutorul realitatii augmentate (AR) si a 3D-ului.
Google a testat experientele de realitate augmentata in parteneriat cu ModiFace si Perfect Corp., pentru a ajuta consumatorii sa testeze produse cosmetice via Google app (iar acum a extins optuiunea in categoria de Casa & gradina). AR-ul ajuta, astfel, clientele sa cumpere cosmetice testandu-le virtual si ajuta afacerile digitale sa convinga rapid potentiala clienta, odata ce aceasta este inspirata sa faca o achizitie.
Leave a reply