Marea Britanie: 1 din 3 retaileri online nu ofera livrare a doua zi (studiu)
45% dintre consumatorii din Marea Britanie spun ca livrarea a doua zi a produselor comandate online i-ar determina sa aleaga un comerciant in defavoarea altuia. Dar doar 1 din 3 retaileri online (66%) ofera un astfel de serviciu, citim pe ecommercenews.eu. In plus, unii retaileri nu vin deloc in intampinarea nevoilor clientelare apropo de livrarea gratuita.
Aceste procente au drept sursa un raport recent, marca Brightpearl si Parcelhub („The Retail Expectation Gap”), care noteaza ca multi vanzatori online britanici nu ofera clientilor ceea ce isi doresc, desi 73% dintre ei sunt convinsi ca au destule optiuni de livrare. De exemplu, 58% dintre consumatori spun ca, daca ar primi gratuit comenzile online, ar fi mai predispusi sa aleaga respectivul retailer si pe viitor, dar si sa astepte mai mult pana primesc coletul comandat. 4 din 10 britanici au spus ca ar astepta si o saptamana livrarea gratuita, doar 11% avand pretentia ca aceasta sa aiba loc in aceeasi zi/a doua zi.
Cad vine vorba despre livrarile platite, 45% dintre britanici spun ca, daca ar primi a doua zi comanda, ar alege mai des respectivul retailer. 22% ar face la fel, in cazul livrarii in 2 zile sau de tipul click-and-collect. Intr-un grafic al principalelor 5 optiuni de livrare care nu sunt oferite de comerciantii online din Marea Britanie, 83% nu livreaza in 1-2 ore de la plasarea comenzii online, 71% nu permit livrarea coletului la adresa unui vecin de incredere, 62% nu livreaza la o adresa sigura, aleasa de cumparator, iar 56% nu trimit notificari prin SMS apropo de comenzile online.
Leave a reply