Creeaza-ti un Cont Nou

Login


Lost Password

Lost your password? Please enter your email address. You will receive a link and will create a new password via email.

Adauga o intrebare

You must login to ask a question.

Login

Creeaza-ti un Cont Nou

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit.Morbi adipiscing gravdio, sit amet suscipit risus ultrices eu.Fusce viverra neque at purus laoreet consequa.Vivamus vulputate posuere nisl quis consequat.

Tarile de Jos: cumparaturile online au crescut cu 7%, in ultimele 2 saptamani (studiu)

Cumparaturile e-commerce olandeze au crescut cu 7 procente in ultimele 14 zile, mai ales in categoriile Alimente, Produse naturiste, Produse sportive si Hardware & Materiale de constructii, conform unui sondaj insights.afterpay.nl (efectuat pe 1.111 de olandezi, in contextul COVID-19). Olandezii cei mai ingrijorati de coronavirus fie si-au redus cheltuielile online (motivati de sanatatea si situatia financiara proprii), fie si le-au crescut (motivati de propria sanatate). Olandezii mai putin ingrijorati se comporta la fel, apropo de e-shopping.

Iata ce spun rezultatele studiului:

  • tinerii de 18-24 de ani cumpara mai putin pe Internet
  • persoanele de 25-44 de ani cumpara mai mult pe Internet
  • persoanele de peste 45 de ani nu si-au modificat numarul de cumparaturi online
  • femeile si-au crescut numarul de produse cumparate virtuale, in timp ce barbatii nu si-au schimbat comportamentul in aceeasi masura
  • comparativ cu perioada de dinainte de coronavirus, gospodariile cu venituri mai mici au facut mai putine cumparaturi, iar cele cu venituri mai mari, care includ copii si locuiesc in zone urbane au facut mai multe cumparaturi

  • olandezii sunt motivati sa cumpere mai mult online din nevoia de distantare sociala, dar si pentru ca le e la indemana si magazinele fizice s-au inchis
  • cei care cumpara mai putin online fac asta pentru ca vor sa cheltuie mai putini bani si sa consume mai putin, pentru ca vor sa sustina magazinele locale inca deschise, pentru ca li s-au redus veniturile, de teama contaminarii pachetelor, de teama livrarii intarziate/deloc a coletelor

  • categoria de produse cu cea mai mare crestere, in contextul COVID-19, este cea de Mancare & Alimente (+62%), urmata de Hardware & Materiale de constructii (+55%), Produse sportive (+37%), Produse naturiste & destinate sanatatii (+33%)
  • categoria de produse cu cea mai mare scadere, in contextul COVID-19, este cea de Bilete (-88%), Excursii (-59%), Produse de infrumusetare & Cosmetice (-19%), Imbracaminte (-15%)

  • 49% dintre olandezi spun ca vor continua sa cumpere online la fel de mult in urmatoarele 30 de zile; 28% vor cumpara mai mult; 16% vor cumpara mai putin

  • intrebati in functie de ce factori vor cumpara online luna ce vine, majoritatea olandezilor spun ca vor alege site-uri cunoscute (40%), sigure (34%), care au cel mai mic pret (27%)

Leave a reply