Stihl Romania isi integreaza online dealerii
30 de dealeri Stihl s-au extins online prin aderarea la un sistem dezvoltat de companie, care le integreaza business-ul intr-o platforma de vanzari pe Internet, scrie businessmagazin.ro. La aceasta noua retea de magazine pusa la punct de compania Stihl Romania – care vinde motoutilaje pe piata noastra din 1997 – a fost pusa la punct timp de 2 ani.
„Pana in prezent, la Stihl Online Platform (SOP) au aderat 30 de dealeri, repartizati uniform pe teritoriul tarii. In continuare, sistemul va permite fiecarui dealer local sa isi pastreze si sa isi administreze clientii locali, doar ca acum mai au inca un canal de comunicare si vanzare deschis catre ei. Suntem intr-o permanenta cautare de parteneri noi. Dezvoltarea unui astfel de business local se poate face relativ usor, daca se respecta un set de reguli si standarde. Aportul investitional propriu minim este de 10.000 €, iar nivelul la care se poate este foarte ridicat. Anul trecut am avut trei dealeri care au atins, fiecare, un nivel al vanzarilor de peste 1 milion de euro. Anul acesta ne asteptam la inca 5 – 6 parteneri care sa atinga aceeasi performanta”, transmite Ioan Mezei (director general Stihl Romania). In total, compania infiintata in Germania, in 1926, de catre Andreas Stihl, are in tara noastra 200 de dealeri si 375 de magazine.
Stihl Romania investeste in continuare in centrul de depozitare si logistica din Otopeni, investitie de 6 milioane €, in timp ce compania-mama a anuntat recent o cifra de afaceri de 3,8 miliarde € (cu 9,7% mai mare YoY).
Leave a reply