Romania: 80% din Generatia Y cumpara online (studiu)
8 din 10 dintre romanii de 18 – 40 de ani fac cumparaturi pe Internet, dar doar putin peste jumatate (55%, adica 2,14 milioane) aleg sa le si plateasca online, conform unui studiu Gemius citat de wall-street.ro. Cercetarea a fost realizata pe utilizatori de Internet de 14 – 74 de ani din Romania, in martie 2018, in scopul determinarii comportamentului reprezentantilor generatiei Millennials in era banking-ului digital.
Alte cifre relevante din studiul citat:
- 6,93 milioane de utilizatori de Internet din Romania folosesc un PC/laptop pentru a intra online
- 1,76 milioane de internauti autohtoni din Generatia Y, care folosesc un PC/laptop, folosesc online-ul pentru a fi la curent cu informatiile din sistemul financiar
- 2,16 milioane fac online banking
- cele mai accesate site-uri de banking din Romania – intre ING Bank, Banca Transilvania si Raiffeisen Bank
- bancile comunica intens online, axandu-se masiv pe reclame video, pe primul loc plasandu-se (in luna amintita) Banca Transilvania (care a atins 22% din internautii de pe desktop si a avut o rata de viewability de 83%)
Leave a reply