Creeaza-ti un Cont Nou

Login


Lost Password

Lost your password? Please enter your email address. You will receive a link and will create a new password via email.

Adauga o intrebare

You must login to ask a question.

Login

Creeaza-ti un Cont Nou

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit.Morbi adipiscing gravdio, sit amet suscipit risus ultrices eu.Fusce viverra neque at purus laoreet consequa.Vivamus vulputate posuere nisl quis consequat.

76% dintre cumparatorii online pun accent pe confidentialitate si securitate (studiu)

2Checkout (furnizor de solutii de monetizare) a publicat editia 2019 a raportului referitor la comportamentul cumparatorilor online din intreaga lume, „Global Online Shopper Behaviour”, transmite compania, intr-un comunicat de presa. Studiul a fost efectuat in perioada mai-iulie 2019, pe mai mult de 1.000 de respondenti din 130 de tari, descoperind ca securitatea si confidentialitatea datelor sunt prioritare pentru 76% dintre cumparatorii online, atunci cand decid sa achizitioneze ceva. Motivele urmatoare sunt legate de reputatia magazinului online (75%), politici clare de livrare, retur si garantie (73%), acceptarea metodei preferate de plata (69%).

Principalele informatii din raport:

  • frecventa cumpararii online – 30% dintre respondenti cumpara pe Internet de cateva ori/an, 27% doar 1 data/an, 26% de 1-2 ori/luna, iar 17% cel putin 1 data/saptamana
  • produsele fizice cumparate cel mai des online – computere & electronice (36%), haine & accesorii (33%), telefoane mobile & tablete (30%).
  • produsele digitale cumparate cel mai des online – produse software (53%), aplicatii mobile (33%), eBook-uri (20%)
  • motive pentru abandonul cosurilor – 39% decid ca nu letrebui, totusi, produsul, 37% sunt surprinsi neplacut de taxele suplimentare de livrare, 31% nu primesc destule informatii in descrierea de produs, 27% descopera ca nu pot plati cu metoda preferata, iar 24% sunt nemultumiti de timpul lung de livrare
  • metoda de plata preferata – cardul (63%), PayPal (39%), cash (16%), mobile (12%)
  • plata produselor cumparate online se face pe desktop (60%), pe mobile (33%, cu 4% mai mult YoY), la livrare (18%)
  • 67% dintre cumparatorii participanti la studiu aleg sa plateasca intr-o singura transa contravaloarea bunurilor, dar exista tari care prefera plata in rate (in Brazilia, 40% dintre respondenti prefera sa foloseasca ratele)
  • modalitatea preferata de a contacta serviciul de relatii clienti – e-mail (62%), chat online (39%), numar de telefon gratuits (35%)
  • 72% dintre respondenti au facut cumparaturi online transfrontaliere in ultimul an, motivati de produse indisponibile in tara lor (51%), preturi mai mici (49%) si livrare internationala gratuita (31%)
  • produsele digitale sunt in cea mai mare masura cumparate cross-border (75% dintre cei care au cumparat bunuri digitale au facut-o din alte tari)
  • cand vine vorba despre site-uri straine de pe care cumpara, clientii apreciaza metodele de plata autohtone (69%), afisarea preturilor in moneda lor (62%) si traducerea site-urilor in limba locala (61%)
  • abonamente – sunt in crestere continua, reinnoirea automata luand amploare; peste 36% dintre respondenti platesc lunar pentru divertisment online (Netflix, Spotify), 33% dintre consumatori sunt abonati la software (antivirus, aplicatii multimedia), iar 12% platesc pentru produse de retail/alimente livrate automat (pe baza unui abonament lunar, ca Dollar Shave Club sau Birchbox

Leave a reply