Creeaza-ti un Cont Nou

Login


Lost Password

Lost your password? Please enter your email address. You will receive a link and will create a new password via email.

Adauga o intrebare

Trebuie sa fii logat in cont sa pui o intrebare.

Login

Creeaza-ti un Cont Nou

Nu ai cont inca? Creează un cont nou pentru a avea acces in toate sectiunile ECOMpedia.ro.

7 greseli de evitat in campaniile de SMS marketing

Intr-o lume in care sunt inconjurati constant de reclame si tehnici de marketing traditionale, consumatorii stiu cum sa evite supradoza de publicitate: sterg e-mail-urile primite inainte de a le deschide si citi, folosesc programe de tip ad-block si inchid cat de repede pot ad-urile din clipurile video. In schimb, SMS-urile au un CTR de aprope 100% si pot fi o metoda de marketing eficienta. Businessnewsdaily.com a pus cap la cap o lista de 7 greseli care trebuie evitate in campaniile de marketing mobile:

  1. Trimiti SMS-uri prea lungi – nimeni nu vrea sa citeasca romane pe smartphone, deci trimite mesaje scurte si la obiect, concentreaza-te pe scopul pentru care le trimiti (oferte, reduceri, remindere) si foloseste un ton conversational
  2. Le trimiti fara permisiune – asigura-te ca ai permisiunea clientilor inainte de a le scrie SMS-uri si ca acestia stiu cum se pot dezabona, pentru ca persoanele care le vor primi fara a-si fi dat acordul nu vor reactiona bine la SMS-uri nedorite si invazive
  3. Nu le explici cum se pot dezabona – consumatorii isi doresc sa fie liberi in alegerile lor, deci trebuie ca fiecare mesaj de mobile marketing sa includa si posibilitatea dezbonarii de la ele
  4. Comunici unidirectional – creeaza o legatura personala intre brand-ul tau si consumatori, asa vor simti ca iti pasa si ca merita sa investeasca bani in produsele tale; trateaza SMS marketng-ul ca pe un canal de comunicare bidirectional, asteapta feedback peim SMS si raspunde rapid la toate intrebarile primite
  5. Trimiti constant mesaje – marketingul mobile reusit depinde de frecventa de trimitere a SMS-urilor (saptamanal e prea des, de exemplu)
  6. Trimiti mesaje fara un scop clar – formele traditionale de marketing nu au neaparat nevoie de un scop clar definit, in afara cresterii awareness-ului de brand, dar marketingul mobile are; cel mai bine e sa trimiti mesaje ca un follow-up, reamintind oamenilor ceva
  7. Nu esti respectuos – nu abuza de privilegiul de a trimite mesaje directe consumatorilor; atentia la ora la care dai Send!

Leave a reply