Creeaza-ti un Cont Nou

Login


Lost Password

Lost your password? Please enter your email address. You will receive a link and will create a new password via email.

Adauga o intrebare

Trebuie sa fii logat in cont sa pui o intrebare.

Login

Creeaza-ti un Cont Nou

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit.Morbi adipiscing gravdio, sit amet suscipit risus ultrices eu.Fusce viverra neque at purus laoreet consequa.Vivamus vulputate posuere nisl quis consequat.

7 greseli de evitat in campaniile de SMS marketing

Intr-o lume in care sunt inconjurati constant de reclame si tehnici de marketing traditionale, consumatorii stiu cum sa evite supradoza de publicitate: sterg e-mail-urile primite inainte de a le deschide si citi, folosesc programe de tip ad-block si inchid cat de repede pot ad-urile din clipurile video. In schimb, SMS-urile au un CTR de aprope 100% si pot fi o metoda de marketing eficienta. Businessnewsdaily.com a pus cap la cap o lista de 7 greseli care trebuie evitate in campaniile de marketing mobile:

  1. Trimiti SMS-uri prea lungi – nimeni nu vrea sa citeasca romane pe smartphone, deci trimite mesaje scurte si la obiect, concentreaza-te pe scopul pentru care le trimiti (oferte, reduceri, remindere) si foloseste un ton conversational
  2. Le trimiti fara permisiune – asigura-te ca ai permisiunea clientilor inainte de a le scrie SMS-uri si ca acestia stiu cum se pot dezabona, pentru ca persoanele care le vor primi fara a-si fi dat acordul nu vor reactiona bine la SMS-uri nedorite si invazive
  3. Nu le explici cum se pot dezabona – consumatorii isi doresc sa fie liberi in alegerile lor, deci trebuie ca fiecare mesaj de mobile marketing sa includa si posibilitatea dezbonarii de la ele
  4. Comunici unidirectional – creeaza o legatura personala intre brand-ul tau si consumatori, asa vor simti ca iti pasa si ca merita sa investeasca bani in produsele tale; trateaza SMS marketng-ul ca pe un canal de comunicare bidirectional, asteapta feedback peim SMS si raspunde rapid la toate intrebarile primite
  5. Trimiti constant mesaje – marketingul mobile reusit depinde de frecventa de trimitere a SMS-urilor (saptamanal e prea des, de exemplu)
  6. Trimiti mesaje fara un scop clar – formele traditionale de marketing nu au neaparat nevoie de un scop clar definit, in afara cresterii awareness-ului de brand, dar marketingul mobile are; cel mai bine e sa trimiti mesaje ca un follow-up, reamintind oamenilor ceva
  7. Nu esti respectuos – nu abuza de privilegiul de a trimite mesaje directe consumatorilor; atentia la ora la care dai Send!

Despre Monica-Ioana Buzea

Cofondator, PR Consultant & Social Media Manager la CreativeCreature.ro (agenție de PR și comunicare). Mă ocup de ştiri, analize și interviuri relevante din domeniul comerţului online autohton şi internaţional pentru ECOMpedia.ro de la finalul lui 2015.

Follow Me

Leave a reply