Creeaza-ti un Cont Nou

Login


Lost Password

Lost your password? Please enter your email address. You will receive a link and will create a new password via email.

Adauga o intrebare

You must login to ask a question.

Login

Creeaza-ti un Cont Nou

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit.Morbi adipiscing gravdio, sit amet suscipit risus ultrices eu.Fusce viverra neque at purus laoreet consequa.Vivamus vulputate posuere nisl quis consequat.

64% dintre romani sunt cuceriti de gamificarea platformelor fast-fashion (studiu)


Pentru a intelege mai bine maniera in care s-au modificat, in ultima vreme, perceptia si comportamentul romanilor fata de achizitiile vestimentare, platforma GLAMI a derulat un sondaj de opinie relevant, in cadrul analizei „Year in Review”. Acesta a fost realizat pe un esantion de 5.936 de respondenti, in mai 2024. GLAMI a transmis rezultatele intr-un comunicat de presa.

Ce a descoperit sondajul, apropo de nisa de Fashion online:

  • decizia de cumparare dintr-un magazin online nou este fundamentata pe diverse motive, dar cel mai important il au recenziile de pe Internet si certificatele de incredere (au spus 52% dintre romani); pe locurile urmatoare se plaseaza prezentarea informatiilor despre costurile de transport/retur sau urmarirea comenzii (39%), optiunea de plata la livrare (36%), informatiile jurudice ale companiei respective (26%), datele de contact pentru departamentul de relatii cu clientii (25%)
  • aspectele care determina publicul sa nu efectueze o prima achizitie digitala sunt preturile prea mici pentru a fi adevarate (37%), lipsa recenziilor online (36%), lipsa contactelor si informatiilor de inregistrare (35%), greselile gramaticale sau frazele ciudate (33%), solicitarea detaliilor personale inainte de a face comanda (26%)
  • teama ca produsele nu vor avea calitatea dorita este extrem de comuna, fiind experimentata de 1 din 2 romani; 44% dintre consumatori spun ca au avut parte de experiente negative cu magazinele online de Fashion de-a lungul timpului, primirea unui articol slab calitativ fiind motivul in 68% din cazuri
  • alte frici resimtite de utilizatori dupa plasarea unei comenzi includ securitatea platii (39%), lipsa consilierii in cazul unor probleme (32%), politica de returnare complicata, cu taxe ascunse (32%), probabilitatea ca banii sa nu fie primiti inapoi in caz de retur (28%), securitatea informatiilor personale – e-mail/telefon (25%)
  • peste 87% dintre romanii chestionati cunosc aplicatii de ultra-fast fashion, 58% afirmand ca au facut deja cumparaturi prin intermediul lor, ceea ce nu e de mirare, daca tinem cont de faptul ca 64% dintre respondenti au spus ca se bucura de intregul concept al platformelor, ce include numeroase jocuri si puncte care se transforma ulterior in vouchere; in 2023, 1 din 3 romani a cumparat ceva online de pe Shein sau Temu (platforme care sunt in curs de verificare de catre ANPC), transmitea GLAMI la inceputul acestui an, in cadrul altui sondaj din aceeasi serie
  • 66% dintre romani nu se simt absolut deloc vinovati pentru ca se numara printre consumatorii de ultra-fast fashion
  • 39% nu ar fi de acord cu interzicerea acestor magazine pentru a ajuta producatorii si companiile locale, intrucat ar presupune un pret mai ridicat pentru achizitionarea unor produse similare

Leave a reply