Creeaza-ti un Cont Nou

Login


Lost Password

Lost your password? Please enter your email address. You will receive a link and will create a new password via email.

Adauga o intrebare

You must login to ask a question.

Login

Creeaza-ti un Cont Nou

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit.Morbi adipiscing gravdio, sit amet suscipit risus ultrices eu.Fusce viverra neque at purus laoreet consequa.Vivamus vulputate posuere nisl quis consequat.

1 din 3 romani a cumparat online de pe Shein sau Temu, in 2023 (sondaj)

Care este perceptia generala si factorii decizionali care primeaza, cand vine vorba despre cumparaturi vestimentare sustenabile, in cazul romanilor? Pentru a raspunde acestor intrebari, platforma europeana a derulat (in intervalul 5-9 ianuarie 2024) un sondaj de opinie, pe un esantion de 6.054 respondenti, care au vizitat www.glami.ro, ca parte a analizei „Year in Review”. Printre informatiile descoperite este si aceea ca 33% dintre romani au comandat ceva de pe platforme fast-fashion asiatice (ca Temu sau Shein) sau internationale (ca Boohoo), anul trecut.

GLAMI anunta, intr-un comunicat de presa, ca 37% dintre respondenti au afirmat ca sunt de acord cu produsele fast-fashion, atata timp cat sunt accesibile ca pret. Pe de alta parte, 31% dintre ei evita sa realizeze astfel de cumparaturi din cauza calitatii scazute, iar 6% le refuza pentru a proteja mediul. Alti 9% dintre cei chestionati constientizeaza problemele generate de astfel de produse, dar nu au suficiente resurse financiare pentru a face achizitii din alte locuri.

Cu toate acestea, sustenabilitatea e-shop-urilor este un aspect esential pentru 9% dintre romani. Lista criteriilor importante in alegerea magazinelor online mai include: reducerile la brandurile preferate (44%), calitatea (38%), livrarea gratuita la domiciliu (29%), informatiile despre marimile si modelele disponibile (27%), posibilitatea de a plati la livrare (26%), interactiunile anterioare (22%), preturile mici (22%), livrarea rapida (21%), serviciile de suport oferite clientilor (11%) sau perioada indelungata pentru retur gratuit (10%).

Ce a mai decoperit studiul:

  • 34% dintre respondenti incearca sa practice sustenabilitatea, insa recunosc ca bugetul joaca un rol decisiv
  • 32% dintre romanii chestionati prioritizeaza brandurile eco-friendly, in general
  • 18% au diminuat numarul articolelor cumparate, ca o buna practica, dar dintre cei care au ales sa achizitioneze mai putin, 48% au afirmat ca ar cumpara cu siguranta mai multe articole de imbracaminte daca ar avea mai multe resurse financiare
  • 62% dintre respondenti inca aleg sa plateasca comenzile e-commerce la livrare, doar 22% platesc online, iar pentru 16% dintre ei decizia este influentata de context

Comentarii ( 3 )

  1. […] ce include numeroase jocuri si puncte care se transforma ulterior in vouchere; in 2023, 1 din 3 romani a cumparat ceva online de pe Shein sau Temu (platforme care sunt in curs de verificare de catre […]

  2. […] importanta pentru cei doi jucatori fast-fashion. Conform unui sondaj de opinie marca glami.ro, 33% dintre romani au comandat ceva de pe platforme fast-fashion asiatice (ca Temu sau Shein), in […]

  3. […] din China, intr-un brand global, care isi expediaza acum produsele in 150 de tari – inclusiv Romania (unde timpul de livrare a scazut recent, de la 2 saptamani, la doar cateva zile, pentru unele […]

Leave a reply