40% dintre americani au facut achizitii online, de Ziua Indragostitilor (+5% YoY)
Sumele cheltuite de Valentine’s Day/Ziua Indragostitilor au atins un nou record, in Statele Unite, anul acesta: americanii au facut cadouri in valoare 14,2 miliarde $, conform sondajului anual realizat de National Retail Federation si Prosper Insights & Analytics. Acesta a fost realizat pe un esantion de 8.329 de adulti, in ianuarie 2024. In total, americanii planuiesc sa cheltuie 25,8 miliarde $ din bugetul propriu, de Ziua Indragostitilor, 53% dintre ei sarbatorind ziua de 14 februarie.
Magazinele e-commerce continua sa fie cea mai populara destinatie pentru cadourile de Valentine’s Day: 40% dintre cei chestionati au spus ca le vor alege (fata de 35%, in 2023). Cu aceasta ocazie, consumatorii au facut achizitii si din magazinele fizice (33%), cele cu reduceri (31%) si florarii (17%). Americanii au estimat ca vor cheltui, in medie, 185,81 $ (cu aproape 8 $ mai mult decat sumele medii scoase din buzunar cu aceasta ocazie, in ultimii 5 ani).
Daca anul trecut, americanii au sarbatorit toate relatiile speciale din viata lor (de la animalele de companie, la prieteni si colegi), in 2024, bugetul a prioritizat cadourile pentru partenerii de viata. Cele mai populare cadouri? Dulciurile (57%), felicitarile (40%), florile (39%), o seara in oras (32%), bijuteriile (22%), imbracamintea (21%) si cardurile cadou (19%). Se estimeaza ca sumele cheltuite sunt unele record in cazul bijuteriilor (6,4 miliarde $), florilor (2,6 miliarde $), hainelor (3 miliarde $) si iesirilor in oras (4,9 miliarde $).
Leave a reply