Innobyte anunta un rebranding si repozitionarea pe piata de software e-commerce
Compania romaneasca de dezvoltare software e-commerce Innobyte anunta, intr-un comunicat de presa, un rebranding, o noua identitate vizuala si introducerea unei platforme de brand revizuite. Aceasta initiativa este condusa de un nou tagline („E-commerce, that’s ALL we do!”), care serveste drept un ghid intern, aliniind strategiile de business, de brand si investitiile companiei.
„Ca lideri pe piata e-commerce din Romania, suntem implicati, incepand cu 2006, in cresterea acestui segment, local si international, prin crearea de magazine online de succes, cu potential crescut de scalabilitate pentru branduri din domenii diverse. (…) Obiectivul nostru este de a deveni singurul partener e-commerce necesar pentru lansarea magazinelor online de succes”, transmite Catalin Somfalean (foto, CEO si Cofondator Innobyte).
Procesul de rebranding s-a desfasurat in ultimul an, fiind axat pe noua identitate vizuala si pe alinierea strategiilor de brand si de business cu investitiile pe care compania le are in planul de dezvoltare, in urmatorii ani. Noul logo este un simbol al modernitatii si orientarii digitale, care imbina caracterul prietenos si accesibil al echipei sale de experti cu rafinamentul tehnologic. Noul design integreaza elemente din logo-ul anterior, evidentiind angajamentul Innobyte pentru inovatie si excelenta in domeniul e-commerce.
Repozitionarea a inclus si o abordare noua privind parcursul unei companii, in drumul sau catre e-commerce. Astfel, Innobyte propune un full-service thinking, pe mai multe etape: initierea (consultanta, analiza de business si a proceselor, identificarea nevoilor, crearea de scenarii), planificarea (definirea scopului, identificarea solutiilor, definirea bugetului, intervalului de timp si a planului de proiect), executia (dezvoltarea solutiilor, monitorizarea, raportarea si testarea), livrarea (testarea pe useri, predarea solutiilor si a documentatiei, lansarea), mentenanta si dezvoltarile ulterioare.
„Daca am invatat ceva din acesti 17 ani de cand suntem in prim-planul e-commerce-ului romanesc, este ca nu te nasti lider de piata. Trebuie sa fii concentrat si dedicat tot timpul, nu doar de Black Friday sau de Craciun. Ca partener al celor ce-si doresc sa fie lideri de piata, Innobyte s-a implicat 100% in fiecare proiect, echipele noastre furnizand solutii personalizate, zi de zi, in fiecare zi, pentru a contribui activ la succesul clientilor nostri”, a adaugat Catalin Bordei (foto, Managing Partner Innobyte).
Innobyte ofera solutii si servicii e-commerce personalizate, care satisfac nevoile unice ale afacerilor din diferite sectoare. Compania exceleaza in furnizarea de solutii e-commerce de top pe platforme globale, inclusiv VTEX si Magento (Adobe Commerce), concepute pentru a se adapta la afaceri de toate dimensiunile, in diferite industrii. In cei 17 ani de existenta, Innobyte a devenit o companie cu peste 40 angajati si colaboratori permanenti, dezvoltand proiecte pentru peste 200 companii, de pe 3 continente. Solutiile Innobyte au contribuit la succesul unor magazine online reprezentative, din segmente ca: Retail (Auchan), Tobacco (BAT), Fashion (Fashion Days), IT&C (Flanco, Altex, iStyle, F64), Kids (Noriel), Farma (Spring Farma), Bricolaj (Metatools) sau Space (European Space Agency).
Leave a reply