Creeaza-ti un Cont Nou

Login


Lost Password

Lost your password? Please enter your email address. You will receive a link and will create a new password via email.

Adauga o intrebare

You must login to ask a question.

Login

Creeaza-ti un Cont Nou

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit.Morbi adipiscing gravdio, sit amet suscipit risus ultrices eu.Fusce viverra neque at purus laoreet consequa.Vivamus vulputate posuere nisl quis consequat.

3 elemente cu puternic impact vizual in marketing-ul de produs

Comertul online se afla in plina expansiune, in prezent fiind peste 24 milioane site-uri e-commerce in lume (conform KommandoTech), iar numarul de oameni care cumpara online depaseste acum 2 miliarde (Statista), cu o crestere de aproape 1 miliard in ultimii 7 ani. Asadar, e-commerce -ul este in continua crestere, atat ca oferte ale magazinelor online, cat si ca numar de cumparatori.

In contextul actual, daca ai un magazin online si vrei sa te diferentiezi de concurenta, o solutie ar fi sa pui in centrul strategiei de promovare marketing-ul de produs si experienta clientului. Acest lucru il poti face cu un continut foto-video de calitate, care sa puna in valoare trasaturile fine ale produselor tale, printr-un vizual curat si dinamic.

Astfel, experienta de shopping a oamenilor fiind animata de un design placut, oamenii vor sta mai mult pe pagina ta si vor creste implicit sansele de conversie. De fapt, calitatea imaginilor determina 67% din consumatori sa selecteze si sa achizitioneze produsul (sursa).

Iata 3 elemente cu puternic impact vizual in marketing-ul de produs, pe care le poti folosi pentru promovarea magazinului online oriunde (pe site, blog, social-media sau in campaniile de e-mail marketing):

Fotografii profesionale de produs

Credit foto: Dubluve Studio

Fotografiile profesionale de produs sunt realizate de specialisti in fotografie comerciala si au o calitate inalta, design curat si dinamic, ajutand brand-ul sa se diferentieze de concurenta. Acest tip de fotografii valoreaza nu o mie, ci mii de cuvinte, oferindu-i clientului o o perspectiva deosebita asupra produsului si o experienta de shopping delectabila. 

O fotografie de produs cu un puternic impact vizual, alaturi de recenzii, ii va permite clientului sa ia o decizie rapida de cumparare. In plus, observand calitatea continutului vizual, valoarea perceputa a produselor si brand-ului va creste in ochii clientului. Eforturile de a avea fotografii profesionale nu va ramane neremarcat si acesta te va considera un brand de incredere.

Cinemagraf-urile (cinemagraphs) sau fotografiile vii

Cinemagraf-urile (in engleza, „cinemagraphs”) sunt un mixt foto-video care surprind prin animatie partiala, pe cand restul continutul ramane static. Pot fi realizate de profesionisti sau de oricine altcineva, folosind aplicatii specializate din domeniu, precum Flixel. Toate marile brand-uri, cum ar fi Apple sau Coca-Cola, folosesc cinemagraphs in promovarea lor online, datorita calitatii vizuale inalte, dar si a vibratiei pe care o transmit.

Pentru a interactiona cu o postare pe retelele sociale sau cu un continut de newsletter, oamenii au nevoie de un continut variat si interesant. Cinemagraf-urile sau asa-zisele living photos” fascineaza miscarea izolata a unui singur element, intr-un intreg imuabil, totul intr-un design superb si calitativ.

Exemplu de cinemagraph.

Videoclipurile profesionale de produs

Videoclipurile profesionale de produs sunt realizate de videografi profesionisti, care stiu sa puna in valoare detaliile fine ale produselor, crescand astfel valoarea perceputa de client apropo de acestea. Secretul nu este doar vizualul savuros, ci si dinamismul momentelor surprinse. Și ce poate trezi mai multa emotie si o experienta memorabila in mintea oamenilor daca nu un video de impact, bine realizat?

Conform unui studiu Wyzowl, cifrele arata ca merita sa investim video marketing. Iata cateva statistici:

  • oamenii petrec, in medie, 16 ore/saptamana, urmarind videoclipuri online
  • 84% dintre oameni au cumparat un produs in urma vizionarii unui video al respectivului brand
  • 66% dintre oameni prefera sa vada un video de produs decat sa citeasca descrieri despre el
  • 89% dintre marketeri spun ca videoclipurile le ofera un ROI bun
  • 83% dintre marketeri spun ca videoclipurile ii ajuta cu generarea de noi prospecti (leads)
  • 87% dintre marketeri spun traficul a crescut pe site datorita videoclipurilor
  • 80% dintre marketeri spun ca videoclipurile au ajutat direct la cresterea vanzarilor

Incheiem cu un exemplu de video de produs:

Speram ca ti-au fost de folos informatiile despre marketing-ul de produs din articol si ca iti vei incanta clientii cu un continut foto-video de calitate. Cu siguranta iti vor multumi pentru experienta vibranta. Vei vedea acest lucru in feedback-ul lor si in cresterea numarului de comenzi. Spor la conversii si la cat mai multi clienti multumiti!

Despre Florina Coca

Marketing Manager at newsman.com (email marketing platform)

Follow Me

Leave a reply