NewsMAN lanseaza cuponul dinamic, pentru campanii de email marketing mai atractive
NewsMAN, una dintre cele mai folosite platforme de newsletter, email marketing automation si sms din Romania, vine cu o noua functie inteligenta: cuponul dinamic. Cu ajutorul acesteia, comerciantii pot crea o experienta de shopping mai personalizata si mai atractiva pentru abonati, oferindu-le coduri de discount unice fiecaruia.
Afla in continuare care este impactul cuponului asupra deciziei de cumparare, de ce ar trebui sa incluzi coupon marketing-ul in campaniile de email si cum poti face acest lucru.
Primirea unui cupon influenteaza decizia de cumparare
De la aparitia primului cupon pe hartie (Coca-Cola, 1887) pana in zilele noastre, comportamentul consumatorilor s-a schimbat datorita digitalizarii. Un singur lucru a ramas insa la fel. Oamenii prefera sa primeaca un beneficiu masurabil inainte sa cumpere. Astfel, 89% dintre oameni decid sa achizitioneze un produs de la un brand nou daca primesc un cupon de reducere mai intai:
Campaniile de email cu cupon au rezultate mai bune
Campaniile de email sunt modul perfect de distribuire a informatiilor utile catre un public larg. De fapt, conform unui studiu Ascend2 din 2024, 77% dintre e-shoppers prefera sa primeasca cupoane prin email.
Iar rezultatele, nu intarzie sa apara. Cercetarile arata ca atunci cand sunt incluse cupoane de reducere in emailuri, campaniile de marketing sunt mai performante, fata de cele standard, promotionale, dar fara coduri de discount.
Astfel, campaniile de email marketing cu cupon de discount au rezultate superioare celorlalte standard, insemnand: o crestere a ratei de deschidere cu 14%, a celei de click-uri unice cu 34%, a tranzactiilor finalizate cu 27% si a veniturilor per email primit cu 48%.
Valorificarea voucher-ului din newsletter are loc rapid
Asadar, fata de emailurile fara vouchere, newsletterele cu cupon au rezultate mai bune, in termeni de indicatori de performanta. Motivul? Conform studiilor, 30% din abonati fac o comanda folosind codul de discount primit chiar in ziua urmatoare, 82% intr-o saptamana.
Cuponul dinamic cu coduri de reducere in email marketing
Foloseste noua functie NewsMAN de adaugare cupon dinamic cu coduri de reducere unice in emailuri pentru a trimite discount-uri unice abonatilor si a le motiva decizia de achizitie a produselor.
Iata care sunt pasii pentru a trimite campanii de email cu voucher dinamic unic abonatilor:
- Genereaza seria de coduri de reducere in platforma eCommerce a site-ului;
- Adauga cuponul dinamic si incarca seria de coduri in NewsMAN, in sectiunea E-Commerce > Cupoane;
- Include cuponul in formulare de abonare, newsletter sau emailuri automate.
Spre exemplu, poti include discount dinamic in template-ul de confirmare abonare al unui formular sau ca si corespondent al unei optiuni castigatoare din roata norocului.
Optiuni segmentare abonati din emailuri automate cu cupon
Poti insera un cupon dinamic in newsletter sau in campaniile de email automate si apoi segmenta abonatii dupa codul primit sau dupa cuponul folosit.
Trimite campanii de email cu cupon unic pentru fiecare abonat
Creste engagement-ul abonatilor la newsletter prin trimiterea de campanii personalizate de email cu cupon de discount unic pentru fiecare in parte. Foloseste functia de cupon dinamic din platforma de email marketing NewsMAN pentru a oferi o beneficiu imediat abonatilor si un motiv bun de a incerca produsele tale sau pentru a le rasplati loialitatea.
Creeaza un cont pentru a folosi serviciile de email marketing si marketing automation NewsMAN sau logheaza-te daca ai deja unul:
Daca ai nevoie de ajutor sau ai intrebari, intra pe live chat-ul de pe site sau scrie un email pe info@newsman.ro.
Leave a reply