Creeaza-ti un Cont Nou

Login


Lost Password

Lost your password? Please enter your email address. You will receive a link and will create a new password via email.

Adauga o intrebare

You must login to ask a question.

Login

Creeaza-ti un Cont Nou

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit.Morbi adipiscing gravdio, sit amet suscipit risus ultrices eu.Fusce viverra neque at purus laoreet consequa.Vivamus vulputate posuere nisl quis consequat.

Cum sa creezi newslettere de Valentine’s Day care cuceresc inimile abonatilor, in 14 pasi

newslettere valentines day

Mai sunt doar 12 zile pana la mult iubitul eveniment de shopping Valentine’s Day. Multe magazine sunt pregatite deja cu o gama variata de pachete de cadouri, altele inca fac ultimele retusuri. Decorul e gata peste tot, atat offline, cat si offline. In mediul digital, magazinele eCommerce inca lucreaza la strategia de newslettere pentru Valentine’s Day si cauta modalitati creative de a crea campanii care incanta inimile abonatilor.

Tu ai finalizat planul de newslettere pentru Valentines Day? Daca nu, citeste in continuare. Vei afla cum poti crea newslettere care inspira abonatii in 14 pasi simpli.

Creeaza newslettere captivante de Valentine’s Day in 14 pasi

Potrivit unui studiu Tradedoubler, 80% dintre consumatori doresc sa daruiasca si sa primeasca de Valentine’s Day. Astfel, cu o asemenea oportunitate comerciala, sigur vrei sa te asiguri ca newsletterele sunt mai mult decat niste simple mesaje in inbox 

Afla pas cu pas cum sa creezi o strategie de email marketing de Valentine’s Day cu campanii care sa nu treaca neobservate, sa genereze emotie si conexiune si in final sa isi atinga obiectivele de promovare.

Defineste Obiectivele Newsletterelor

Inainte de a incepe orice campanie de email marketing pentru Valentine’s Day, este esential sa-ti stabilesti obiectivele. Acestea ar trebui sa fie clare, masurabile si aliniate cu strategia generala a afacerii tale. Fiecare newsletter ar trebui sa contribuie la atingerea acestor obiective, oricare ar fi acestea. Iata o lista cu cele mai frecvente obiective pe care business-urile le folosesc:

1. Cresterea vanzarilor

Daca principalul scop al campaniei tale este sa genereze vanzari, asigura-te ca structura newsletterelor incurajeaza achizitiile. Include butoane de actiune (CTA) clare si atragatoare, oferte speciale si informatii despre produsele in tendinte pentru Valentine’s Day.

2. Promovarea ofertelor speciale

  • newsletter valentines day oferta speciala

Daca te axezi pe promovarea ofertelor speciale de Valentine’s Day, subliniaza aceste promotii in mod clar in cadrul newsletterelor tale. Foloseste subiecte de email si imagini captivante pentru a atrage atentia asupra avantajelor oferite de produsele sau serviciile tale in aceasta perioada.

3. Consolidarea relatiei cu clientii

Daca vrei sa construiesti o conexiune mai profunda cu clientii tai, accentueaza elementele emotionale in newslettere. Povesteste-le despre valorile si misiunea brandului tau in contextul sarbatorii, iar tonul mesajelor tale ar trebui sa fie prietenos si personal.

4. Cresterea gradului de implicare a clientilor inactivi

 Foloseste campaniile de Valentine’s Day pentru a reactiva relatia cu clientii inactivi sau pentru a incuraja achizitiile repetate. Ofera-le discount-uri speciale sau avantaje exclusive pentru a-i determina sa revina si sa faca achizitii.

5. Cresterea numarului de abonati la newsletter

Valentine’s Day poate fi si o oportunitate de a extinde lista de abonati. Creeaza campanii cu continut atractiv, ofera ghiduri sau oferte exclusive in schimbul adresei de email, atragand astfel noi abonati interesati de produsele sau serviciile tale.

6. Cresterea vizibilitatii brandului pe social media

Integrarea campaniilor de email marketing cu prezenta pe social media poate creste vizibilitatea brandului tau. Foloseste sectiuni dedicate in newslettere pentru a incuraja abonatii sa-ti urmareasca si sa impartaseasca continutul pe diverse platforme sociale.

7. Colectarea feedback-ului de la clienti

Foloseste campaniile de Valentine’s Day pentru a obtine feedback de la clienti cu privire la produsele sau serviciile oferite in timpul acestei perioade. Incurajeaza-i sa lase recenzii si impresii, iar acest feedback poate fi valoros pentru imbunatatirea viitoarelor campanii si oferte.

Este important sa adaptezi obiectivele campaniilor tale de email marketing la specificul afacerii tale si la relatia pe care doresti sa o construiesti cu publicul tau in aceasta perioada speciala a anului. Indiferent de obiectivele tale, asigura-te ca fiecare pas al campaniilor tale de newsletter contribuie la atingerea acestora.

2. Segmentează Lista de Abonați

Segmentarea listei de abonati este cheia unei strategii eficiente de email marketing si trimitere newsletter de Valentine’s Day. O abordare personalizata nu numai ca imbunatateste experienta abonatilor, dar si creste semnificativ sansele de conversie. Iata cum poti realiza segmentarea in functie de diversi factori:

Segmentare abonati dupa:

a) preferinte produse, tip de oferte si pret

Segmenteaza abonatii in functie de preferintele lor cu privire la produsele pentru Valentine’s Day, permitandu-le sa primeasca oferte personalizate pentru articolele pe care le-ar putea cumpara. 

Descopera preferintele abonatilor pentru tipurile de oferte speciale (discount-uri procentuale, cadouri gratuite, transport gratuit etc.) si personalizeaza campaniile in consecinta.

Imparte abonatii in categorii de preturi pentru a le oferi oferte speciale care se potrivesc bugetului lor.

Poti face toate lucru printr-un formular de abonare special creat pentru campania de Valentine’s Day, în care le ceri să își aleagă preferințele.

b) comportamentul de cumparare anterior 

Identifica abonatii care au cumparat produse de Valentine’s Day in anii precedenti si trimite-le oferte speciale pe baza istoricului lor de achizitii. Daca folosesti platforma NewsMAN, poti accesa rapoartele de email marketing eCommerce

c)  gradul de implicare in campanii anterioare de V-Day

Separa abonatii in functie de gradul lor de interes fata de campaniile anterioare de Valentine’s Day. Creste sansele de conversie segmentandu-i in functue nivelul de engagement.

d) receptivitate la anumite produse

Analizeaza comportamentul de cumparare anterior pentru a identifica produsele care au avut cel mai mare succes in rândul abonatilor. Tot in rapoartele ecommerce, poti filtra dupa vizualizari, numar de comenzi totale pentru produsul x si in cate comenzi apare. Altfel, poti extrage produsele vedeta pentru a le evidentia in special in campania curent de Valentine’s Day. 

e) fidelitatea clientului

Grupeaza abonatii in functie de nivelul lor de fidelitate. Te poti uita la numarul comenzilor, suma cheltuita, dar daca s-au implicat in promotii anterioare (ex. Prezentare poveste de dragoste). Ofera recompense speciale pentru clientii fideli, consolidând astfel relatiile.

f) reactivare clienti inactivi

Grupeaza abonatii in functie de cat de mult timp au fost inactivi. Ofera-le discount-uri progresive sau avantaje exclusive pentru a-i stimula sa revina..

g) feedback-ul oferit

Identifica abonatii care au lasat feedback pozitiv in trecut. Ofera-le recompense speciale sau discount-uri pentru a-i incuraja sa ofere si mai multe opinii pozitive.

De asemenea, poti imparti abonatii in functie de experienta lor anterioara cu produsele sau serviciile tale. Trimitele oferte speciale pentru produsele in care au aratat un interes anterior.

Este important sa adaptezi strategiile de segmentare la obiectivele specifice ale campaniilor tale de Valentine’s Day, astfel incat fiecare abonat sa primeasca mesajul cel mai relevant pentru el.

3. Apeleaza la emotii cu subiecte atractive

Alege subiecte care starnesc curiozitatea si emoția. Creeaza o prima impresie puternica pentru a determina deschiderea imediata a emailurilor. Iata cateva exemple de titluri atractive de newsletter de Valentine’s Day:

  • “Descopera Magia Iubirii: Oferte Exclusive pentru Ziua Indragostitilor! ✨💖”
  • „Cadouri Unice pentru Jumatatea Ta: Ghid de Cumparaturi de Valentine’s Day 🎁❤️”
  • „Imparte Dragostea: Reduceri Exclusive pentru Cuplurile Noastre 💑💖”
  • „Momente Speciale de Ziua Indragostitilor: Ofera-I Surprize Neasteptate! 🌹😍”
  • „Romantism Livrat la Usa Ta: Idei de Cadouri pentru Ziua Indragostitilor 💝🚚”
  • „Exploreaza Iubirea: Cele Mai Iubite Produse ale Noastre pentru Tine 🛍️❤️”
  • „Dragoste in Detaliu: Bijuterii si Accesorii Care Spun Povestea Voastra 💍📿”
  • „Incanta-ti Sufletul: Meniuri Exclusive pentru O Cina de Neuitat 🍽️😊”
  • „Calatorie In Dragoste: Pachete Speciale pentru Escapade Romantice 🌍❤️”
  • „Ultima Sansa! Beneficiaza de Ofertele Noastre Limitate de Valentine’s Day 🕒💘”

4. Foloseste un email design atragator

Asigura-te ca designul emailului este atractiv si potrivit temei Valentine’s Day. Opteaza pentru culori calde, imagini romantice. Foloseste un template de newsletter de Valentine’s Day din platforma de email NewsMAN daca iti doresti sa il pot edita usor si sa fie responsive.

template-newsletter-valentines-day

5. Povestea din spatele produselor

Construieste o poveste in jurul produselor tale. Fii creativ si ofera o experienta unica care sa ramana in mintea abonatilor, care nu doar prezinta produsele, ci le aduce la viata intr-un mod memorabil.

Exemplu de poveste din spatele crearii unui parfum:

Descopera povestea din spatele parfumului Rosa, editie speciala pentru Ziua Indragostitilor. Inspirat de gradinile florale din Franta, acest parfum emana esenta pasiunii si tandretei. Fiecare picatura aduce in viata ta amintiri romantice, transformand fiecare colt al casei intr-o oaza de iubire. Te invitam sa te bucuri de magia olfactiva a parfumului pentru un plus de romantism alaturi de perechea ta! ❤️🌹

6. Ofera cadouri si reduceri atractive

Surprinde-ti abonatii cu oferte speciale, cadouri exclusive sau reduceri atractive. Construieste un sentiment de exclusivitate si urgenta pentru a-i determina sa actioneze. De la cadouri personalizate la reduceri limitate in timp, creeaza o atmosfera de bucurie si anticipare pentru cumparatori.

7. Newsletere cu numaratoare inversa (countdown)

newsletter valentines numaratoare inversa countdown

Integreaza o numaratoare inversa in newsletter pentru a crea anticipare. Anunta abonatii cu cateva zile inainte despre ofertele speciale care vor fi disponibile in perioada Valentine’s Day. Cu fiecare zi ce trece, creste entuziasmul si dorinta de a profita de avantaje exclusive.

8. Include un buton CTA (Call to Action) puternic

Fiecare newsletter trebuie sa contina un Call to Action (CTA) clar si atragator. Indica abonatilor ce actiune sa intreprinda si ofera-le un avantaj imediat. „Descopera Oferta Speciala”, „Cumpara Acum” sau „Profiteaza de Reducere” sunt exemple de CTA-uri eficiente.

9. Personalizare avansata a abonatilor

Foloseste personalizarea pentru a crea conexiuni mai stranse. Adreseaza-te abonatilor cu nume pentru a le transmite un sentiment de atentie individuala. Un simplu „Draga [Numele Abonatului]” poate face o diferenta semnificativa in implicarea lor. Foloseste orice alte date statice sau declansate de actiuni despre abonat pentru a personaliza newsletter-ul. Cu serviciul de email marketing NewsMAN, poti fac toate aceste segmentari ale contact pentru o personalizare cat mai avansata a newsletterelor.

10. A/B testing newsletter pe subiecte si continut

Verifica cu A/B testing eficacitatea diferitelor subiecte si continut. Ajusteaza-ti strategia pe baza rezultatelor obtinute. Poti testa variante ale subiectelor sau continutului pentru a gasi formula perfecta pentru publicul tau. 

11. Mesaje de multumire dupa cumparaturi

Nu uita de mesajele de multumire. Ofera-le clientilor un „Multumesc!” special dupa cumparaturi, consolidand astfel experienta cu brandul tau. Include si eventuale promotii pentru urmatoarele achizitii, incurajand loialitatea.

12. Integrare cu social media

Promoveaza newsletterul pe platformele de social media. Creeaza o sinergie intre canalele de comunicare pentru a spori vizibilitatea campaniei. Dezvaluie in premiera cateva detalii pe retelele sociale despre ofertele speciale de Valentine’s Day pentru a stimula interesul audientei,

13. Analiza si imbunatatire continue

Dupa incheierea campaniei de Valentine’s Day, analizeaza metricii de performanta. Invata din rezultatele obtinute si aplica imbunatatiri pentru viitoarele campanii. O evaluare detaliata a feedback-ului si a datelor te va ghida in optimizarea strategiei tale.

14. Implicare dupa Valentine’s Day

Mentine legatura cu abonatii si dupa Valentine’s Day. Trimite-le oferte speciale sau continut relevant pentru a mentine relatia in timp. O abordare continua a comunicarii te ajuta sa construiesti o comunitate loiala si sa pastrezi interesul clientilor si dupa evenimentul care a trecut.

Creeaza newslettere de Valentines Day

In final, acesti 14 pasi sunt cheia spre a crea campanii de email de Valentine’s Day memorabile. Cu aceste sfaturi, esti pregatit sa cuceresti inimile abonatilor tai in aceasta perioada speciala a anului. De la stabilirea obiectivelor pana la personalizarea mesajelor si oferirea de experiente unice, fiecare detaliu conteaza. Iti dorim sa ai o campanie plina de succes, in care fiecare newsletter sa aduca bucurie in inbox-ul abonatilor tai.

Iti dorim sa ai inspiratie si succes in crearea celor mai frumoase newslettere de Valentine’s Day!

creare newsletter valentines day

Despre Florina Coca

Marketing Manager at newsman.com (email marketing platform)

Follow Me

Leave a reply