Inregistreaza-te

Conectare

Parola pierduta

Ti-ai uitat parola? Introdu adresa de email asociata contului si vei primi instructiuni pentru recuperarea parolei.

Adauga intrebare

Trebuie sa te conectezi pentru a adauga o intrebare.

Conectare

Inregistreaza-te

Pentru a avea acces in toate sectiunile site-ului este nevoie sa ai cont.

In 2018, in social media s-a discutat despre plati mobile cu 20% mai mult YOY (studiu)

Traim intr-o lume digitala si mobila, iar asta se reflecta in peisajul social media. Conform editiei din 2019 a studiului „Mastercard Digital Payments” (aflat la a sasea aparitie), in 2018, platile mobile au reprezentat peste 27% din totalul conversatiilor social media legate de plati (cu 20% mai mult fata de 2017), citim pe newsroom.mastercard.com. In plus, conversatiile sociale axate pe noile tehnologii au crescut cu 30% YoY, aproape 20% au fost axate pe plati contactless si portofele mobile (mentiunile legate de portofele mobile s-au dublat YoY), urmate de AI si wearables. Cercetarea a analizat peste 3,33 milioane de conversatii social media (Twitter, Facebook, Instagram, Weibo) din 2018 si a fost efectuata in parteneriat cu PRIME Research.

Dintre toate conversatiile legate de portofele mobile analizate de sursa amintita, 95% au fost pozitive, 30% apreciind viteza, eficienta si simplitatea ofertelor actuale din domeniu. Cele mai multe discutii pe aceasta tema, in social media, s-au inregistrat in India (30%), mai ales in legatura cu utilizarea portofelelor mobile la transportul in comun si plati cu coduri QR; pe locul doi s-a plasat SUA, cu doar 10 procente.

„Oamenii nu se asteapta sa primeasca servicii la cerere doar de la providerii de servicii de cablu si continut, on-demand-ul este o realitate care se refera la felul in care oamenii vor sa cumpere si sa plateasca in fiecare zi. In studiul din acest an, vedem cat de mult sunt imbratisate aceste modalitati de plata rapide, sigure si la indemana, in toate pietele din lume. Si este clar ca interesul si cererea vor continua in anii care vin”, transmite Rose Beaumont (Vice-presedinte Senior al Departamentului de Comunicatii si Vanzari Europene, Mastercard).

Raspunde la aceasta intrebare