10 idei de SMS marketing, pentru a creste vanzarile e-commerce
Marketingul via SMS este o tactica de care majoritatea consumatorilor sunt interesati. Conform unui studiu marca SMS Comparison, aproape 80% dintre consumatori sunt interesati de SMS-urile trimise de branduri, dar un studiu marca Podium a descoperit ca 7 din 10 consumatori nu primesc SMS-uri de la brandurile ale caror clienti sunt.
De aceea, Sendlane.com a facut o lista de 10 idei de SMS marketing, care te pot ajuta sa iti cresti vanzarile online:
- Ureaza-le bun-venit abonatilor. Aceste mesaje automate scurte (care pot include o recomandare de produs sau un cod de reducere, daca asta le-ai promis, cand s-au abonat) sunt ca un cadou binevenit.
- Trimite-le remindere si update-uri apropo de produse. Asa creezi entuziasm in randul clientilor noi sau existenti deja. Include o imagine cu produsul nou, detalii legate de acesta si link-ul landing page-ului de unde poate fi cumparat.
- Confirma comanda unui produs in timp Orice client vrea sa stie in ce stadiu ii este comanda, iar SMS-ul e canalul perfect pentru asta. Automatizeaza aceste mesaje si include detalii legate de AWB-ul coletului, ziua livrarii si site-ul companiei de curierat care se ocupa de livrare.
- Cere-le feedback si imbunatateste-ti relatiile cu clientii. SMS-ul e rapid si te ajuta sa obtii informatii reale despre experienta pe care o au cu brandul tau.
- Rasfata-ti clientii de Sarbatori. Inainte de Pasti, de Craciun, de 8 Martie sau de Ziua Indragostitilor/Dragobete, clientii sunt asaltati de mesaje si reclame, deci acum e ocazia perfecta sa le oferi idei personalizate de cadouri, in functie de istoricul de achizitii.
- Recupereaza cosurile abandonate. Intreaba-i daca au nelamuriri apropo de produsul lasat in cos si daca ii poti ajuta cu informatii.
- Fa upselling si cross-selling. Asa poti vinde produse suplimentare sau poti mari valoarea medie a cosului digital.
- Anunta-i ca ai un program de loialitate. Clientii fideli sunt cei mai importanti pentru orice afacere online. Ofera-le (prin SMS) reduceri, puncte de loialitate, acces prioritar la reducerile de Black Friday, etc.
- Trimite-le un cod de reduceri, de ziua lor. Un La Multi Ani spus cand trebuie, cu un cod sau un cupon de reducere, sigur le va inveseli ziua! Asigura-te ca discountul nu e valabil doar cateva zile, ci cel putin o luna.
- Anunta-i inainte de a lansa produse noi. Accesul la ceva nou ii va face sa se simta ca niste VIP-uri. Trimite-le si link-ul direct catre noul produs, pentru a-l cumpara inaintea tuturor.
Leave a reply