Creeaza-ti un Cont Nou

Login


Lost Password

Lost your password? Please enter your email address. You will receive a link and will create a new password via email.

Adauga o intrebare

You must login to ask a question.

Login

Creeaza-ti un Cont Nou

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit.Morbi adipiscing gravdio, sit amet suscipit risus ultrices eu.Fusce viverra neque at purus laoreet consequa.Vivamus vulputate posuere nisl quis consequat.

10 idei de SMS marketing, pentru a creste vanzarile e-commerce

Marketingul via SMS este o tactica de care majoritatea consumatorilor sunt interesati. Conform unui studiu marca SMS Comparison, aproape 80% dintre consumatori sunt interesati de SMS-urile trimise de branduri, dar un studiu marca Podium a descoperit ca 7 din 10 consumatori nu primesc SMS-uri de la brandurile ale caror clienti sunt.

De aceea, Sendlane.com a facut o lista de 10 idei de SMS marketing, care te pot ajuta sa iti cresti vanzarile online:

  1. Ureaza-le bun-venit abonatilor. Aceste mesaje automate scurte (care pot include o recomandare de produs sau un cod de reducere, daca asta le-ai promis, cand s-au abonat) sunt ca un cadou binevenit.
  2. Trimite-le remindere si update-uri apropo de produse. Asa creezi entuziasm in randul clientilor noi sau existenti deja. Include o imagine cu produsul nou, detalii legate de acesta si link-ul landing page-ului de unde poate fi cumparat.
  3. Confirma comanda unui produs in timp Orice client vrea sa stie in ce stadiu ii este comanda, iar SMS-ul e canalul perfect pentru asta. Automatizeaza aceste mesaje si include detalii legate de AWB-ul coletului, ziua livrarii si site-ul companiei de curierat care se ocupa de livrare.
  4. Cere-le feedback si imbunatateste-ti relatiile cu clientii. SMS-ul e rapid si te ajuta sa obtii informatii reale despre experienta pe care o au cu brandul tau.
  5. Rasfata-ti clientii de Sarbatori. Inainte de Pasti, de Craciun, de 8 Martie sau de Ziua Indragostitilor/Dragobete, clientii sunt asaltati de mesaje si reclame, deci acum e ocazia perfecta sa le oferi idei personalizate de cadouri, in functie de istoricul de achizitii.
  6. Recupereaza cosurile abandonate. Intreaba-i daca au nelamuriri apropo de produsul lasat in cos si daca ii poti ajuta cu informatii.
  7. Fa upselling si cross-selling. Asa poti vinde produse suplimentare sau poti mari valoarea medie a cosului digital.
  8. Anunta-i ca ai un program de loialitate. Clientii fideli sunt cei mai importanti pentru orice afacere online. Ofera-le (prin SMS) reduceri, puncte de loialitate, acces prioritar la reducerile de Black Friday, etc.
  9. Trimite-le un cod de reduceri, de ziua lor. Un La Multi Ani spus cand trebuie, cu un cod sau un cupon de reducere, sigur le va inveseli ziua! Asigura-te ca discountul nu e valabil doar cateva zile, ci cel putin o luna.
  10. Anunta-i inainte de a lansa produse noi. Accesul la ceva nou ii va face sa se simta ca niste VIP-uri. Trimite-le si link-ul direct catre noul produs, pentru a-l cumpara inaintea tuturor.

Despre Monica-Ioana Buzea

Cofondator, PR Consultant & Social Media Manager la CreativeCreature.ro (agenție de PR și comunicare). Mă ocup de ştiri, analize și interviuri relevante din domeniul comerţului online autohton şi internaţional pentru ECOMpedia.ro de la finalul lui 2015.

Follow Me

Leave a reply