Walmart lucreaza la un sistem de shopping VR
In timp ce Amazon si Google incearca sa isi impuna prezenta offline (prin achizitia Whole Foods si magazinele Amazon Go, respectiv prin deschiderea unui magazin de retail in Chicago), Walmart mizeaza pe realitatea virtuala, pentru a-si muta clientii din hypermaket pe canapeaua de acasa, citim pe adage.com.
Cel mai mare retailer din lume a depus actele pentru obtinerea a 2 patente la U.S. Patent and Trademark Office, pentru un showroom virtual, in care clientii (purtand ochelari VR si manusi cu senzori) sa se poata plimba prin culoarele 3D ale unui magazin Walmart, fara a iesi din casa. Produsele alese din rafturi de acestia ar fi livrate apoi dintr-un centru de distributie automat.
Walmart a cumparat, in luna februarie, Spatialand (un start-up care creeaza software pentru experiente VR), care face parte din „incubatorul” tech al companiei – Store No. 8 – unde, in 2017, Walmart a gazduit o gala v-commerce, pentru castigatorii celor 5 premii din cadrul unei competitii interne (cele mai bune idei create aici).
Leave a reply