Walmart avanseaza in e-commerce, cu Store No. 8
Cel mai mare retailer american, Walmart, a anuntat recent ca a infiintat un departament dedicat dezvoltarii de noi start-up-uri online – intitulat Store No. 8 –, avansand astfel in domeniul comertului pe Internet, citim pe nytimes.com. Divizia Store No. 8 se va ocupa de cultivarea relatiei cu antreprenorii, mai ales cei din domeniul inteligentei artificiale (AI), vehiculelor autonome sau tehnologiilor emergente, de crearea de start-up-uri si de parteneriate strategice cu alte companii e-commerce tinere.
Asa cum scriam anul trecut, Walmart – care are o valoare de piata de 213 miliarde $ – se redefineste drept o companie e-commerce: a cumparat Jet.com (cu 3,3 miliarde $) sperand ca astfel compania va deveni relevanta in e-commerce, a batut palma pentru a cumpara ModCloth.com (site care comercializeaza imbracaminte pentru femei), iar in februarie, a mai facut un pas pe piata chineza, cumparand 1,3% din JD.com (ajungand astfel la 12,1%).
Si acum a pus un director din cadrul Jet (Katie Finnegan) si un vice-presedinte al operatiunilor online Walmart (Seth Beal) in functii de conducere a noului departament. Multe companii cu greutate au astfel de departamente interne, iar Walmart avea deja un laborator de cercetare interna axat pe dezvoltarea de aplicatii e-commerce pentru retailer (@walmartlabs), mai scrie nytimes.com. „Stiam ca trebuie sa investim in continuare in viitorul retail-ului. Ne asiguram ca luam decizii corecte pe termen scurt, fara a neglija deciziile pe termen lung”, a spus Beal intr-un interviu recent.
Leave a reply