Thailanda: in 5 ani, e-commerce-ul = 10% din retail
Estimarile spun ca, peste 5 ani, cota parte din retail-ul thailandez reprezentand vanzarile online va ajunge la 10% – de la doar 3% astazi, scrie bangkokpost.com. Comertul pe Internet reprezinta o piata extrem de competitiva in Thailanda, pe care activeaza nume mari: in curand, aici se va lansa oficial jd.co.th/JD Central (o colaborare intre Central Group Thailanda si chinezii de la JD.com). De la 10.000 de produse, site-ul planuieste sa atinga cifra de 1 milion.
Competitia de pe piata de profil va impulsiona dezvoltarea, spun specialistii, inteligenta artificiala va permite o experienta de shopping personalizata, integrand tendintele online si offline, boxele smart vor juca si ele un rol in peisaj, iar livrarea rapida catre cumparatori va fi un factor important. Jd.co.th va deschide, in acest sens, un al doilea centru logistic care va livra la nivelul intregii Thailande, tinta fiind cea din China – livrarea inainte de ora 11:00 a comenzilor plasate online inainte de ora 23:00, cu o noapte inainte. Comparativ, in China, e-commerce-ul reprezinta 30 – 35% din totalul pietei de retail.
Leave a reply