Franta: internautii cumpara haine in magazine fizice
Cand vine vorba despre achizitionarea de haine, francezii care folosesc Internetul prefera sa mearga in magazinele traditionale, offline, si nu sa le cumpere online, scrie emarketer.com. Conform unui sondaj marca La Presse régionale si Foncia, cumparaturile online sunt pe locul doi. Cercetarea a fost facuta, in februarie 2017, pe un esantion de 1.179 utilizatori de Internet de peste 18 ani.
Astfel, din lanturi de magazine fizice ready-to-wear prefera sa isi cumpere haine in jur de doua treimi dintre francezi (65%), sa isi cumpere incaltaminte 61% si sa isi cumpere accesorii 42% dintre respondenti. Spre online se orienteaza 28% dintre respondenti pentru haine, 19% dintre respondenti pentru incaltaminte si 21% dintre respondenti pentru accesorii.
Un sondaj din iunie anul trecut, efectuat pe cumparatori online de 18 – 64 de ani, explica preferinta francezilor pentru magazine fizice locale: doua treimi dintre respondenti au spus ca prefera sa vada in persoana ce cumpara, 50% au spus ca vor sa atinga sau sa probeze produsul, iar aproape la fel de multi au spus ca aleg astfel de magazine pentru a putea pleca imediat acasa cu ce au cumparat si a nu mai astepta curierul.
Leave a reply