Creeaza-ti un Cont Nou

Login


Lost Password

Lost your password? Please enter your email address. You will receive a link and will create a new password via email.

Adauga o intrebare

You must login to ask a question.

Login

Creeaza-ti un Cont Nou

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit.Morbi adipiscing gravdio, sit amet suscipit risus ultrices eu.Fusce viverra neque at purus laoreet consequa.Vivamus vulputate posuere nisl quis consequat.

Germania: 57% din bugetul de publicitate va merge spre mobile, in 2017

224125

Recent, scriam ca, in Marea Britanie, din totalul banilor investiti in reclame in 2017, 57,9%  vor merge in reclame digitale (mai mult cu 11% decat in 2016), procent din care 36,6% vor fi investiti in advertising pe dispozitive mobile (cu 27,4% mai mult decat anul trecut). Tendinta este similara si in Germania.

Site-ul emarketer.com estimeaza ca, anul acesta, in Germania, bugetele de publicitate (digitala si TV) vor creste, iar online-ul va reprezenta 30% din piata, adica 5,53 miliarde €. Digitalul va deveni, astfel, cel mai mare mediu pentru investitii publicitare din tara europeana, iar – in cadrul reclamelor online – peste jumatate (57,2%) din buget va merge spre mobile, adica 3,16 miliarde €.

Astfel, bugetele totale de publicitate vor creste in Germania cu 1,4% fata de 2016, atingand 18,44 miliarde €. Nemtii sunt un popor aducat si usor mai in varsta, factori care au influentat piata advertising-ului: ziarele au fost preferate pentru a face reclama unui produs in detrimentul online-ului, dar, in 2017, procentul de reclame din print va scadea la 24% (adica 4,47 miliarde €); TV-ul va deapsi, pentru prima data, print-ul, atingand 25,3% din buget (adica 4,67 miliarde € ).

„Piata de publicitate din Germania este extrem de echilibrata, oferind brand-urilor o varietate mare de optiuni pentru a atinge diverse publicuri-tinta. Evident, cheltuielile din advertising se vor orienta in continuare in special spre platformele digitale si dispozitivele mobile”, explica Karin von Abrams (analist principal la eMarketer).

Leave a reply