Inregistreaza-te

Conectare

Parola pierduta

Ti-ai uitat parola? Introdu adresa de email asociata contului si vei primi instructiuni pentru recuperarea parolei.

Adauga intrebare

Ne pare rau dar nu ai permisiunea sa adaugi intrebari.
Trebuie sa te conectezi pentru a adauga o intrebare.

Conectare

Inregistreaza-te

Pentru a avea acces in toate sectiunile site-ului este nevoie sa ai cont.

Germania: 57% din bugetul de publicitate va merge spre mobile, in 2017

224125

Recent, scriam ca, in Marea Britanie, din totalul banilor investiti in reclame in 2017, 57,9%  vor merge in reclame digitale (mai mult cu 11% decat in 2016), procent din care 36,6% vor fi investiti in advertising pe dispozitive mobile (cu 27,4% mai mult decat anul trecut). Tendinta este similara si in Germania.

Site-ul emarketer.com estimeaza ca, anul acesta, in Germania, bugetele de publicitate (digitala si TV) vor creste, iar online-ul va reprezenta 30% din piata, adica 5,53 miliarde €. Digitalul va deveni, astfel, cel mai mare mediu pentru investitii publicitare din tara europeana, iar – in cadrul reclamelor online – peste jumatate (57,2%) din buget va merge spre mobile, adica 3,16 miliarde €.

Astfel, bugetele totale de publicitate vor creste in Germania cu 1,4% fata de 2016, atingand 18,44 miliarde €. Nemtii sunt un popor aducat si usor mai in varsta, factori care au influentat piata advertising-ului: ziarele au fost preferate pentru a face reclama unui produs in detrimentul online-ului, dar, in 2017, procentul de reclame din print va scadea la 24% (adica 4,47 miliarde €); TV-ul va deapsi, pentru prima data, print-ul, atingand 25,3% din buget (adica 4,67 miliarde € ).

„Piata de publicitate din Germania este extrem de echilibrata, oferind brand-urilor o varietate mare de optiuni pentru a atinge diverse publicuri-tinta. Evident, cheltuielile din advertising se vor orienta in continuare in special spre platformele digitale si dispozitivele mobile”, explica Karin von Abrams (analist principal la eMarketer).

Raspunde la aceasta intrebare