Creeaza-ti un Cont Nou

Login


Lost Password

Lost your password? Please enter your email address. You will receive a link and will create a new password via email.

Adauga o intrebare

You must login to ask a question.

Login

Creeaza-ti un Cont Nou

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit.Morbi adipiscing gravdio, sit amet suscipit risus ultrices eu.Fusce viverra neque at purus laoreet consequa.Vivamus vulputate posuere nisl quis consequat.

VTEX: obiceiurile de cumparare ale Generatiei Y accelereaza transformarea digitala in Romania

Un studiu coordonat de The Economist Intelligence Unit arata ca, in 2019, 83% dintre companiile lumii vor majora investitiile in digitalizare, pentru a ramane competitive, a reduce costurile si a majora profitabilitatea. La nivel global, cheltuielile cu tehnologiile si serviciile care permit transformarea digitala a proceselor de business, produselor si companiilor vor atinge, estimativ, aproape 2.000 de miliarde $ in 2022, potrivit unui studiu marca International Data Corporation. Toate acestea in contextul in care Generatia Y/Millennials (25-39 de ani) este cea care, in prezent, are cea mai mare putere de cumparare, cheltuieste cel mai mult si va avea un impact economic major, transmite VTEX, intr-un comunicat de presa.

„Investitiile in IT vor creste intr-un ritm accelerat in urmatorii ani. Iar companiile care fac o prioritate din transformarea digitala si care sunt preocupate, in special, de imbunatatirea experientei clientilor prin adoptarea de solutii inovatoare pot atinge o eficienta operationala semnificativa”, spune Rafael Campos (foto, Sales VP pentru Europa la VTEX). VTEX este singura platforma multi-tenant True Cloud Commerce™ pentru piata e-commerce, bazata pe o infrastructura Cloud flexibila, care ruleaza in peste 3.000 de magazine online, din peste 25 de tari.

Obiceiurile de cumparare ale Generatiei Y contribuie la crestere pietei de e-commerce  din Romania, iar magazinele online se vor concentra pe urmatoarele 3 directii de dezvoltare, crede sursa amintita:

  • livrarea direct de la magazin – controlul deplin in ceea ce priveste livrarea produselor unui magazin online inseamna ca retailerul poate oferi cele mai mici rate de expediere posibile, metode de livrare mai rapide si mai multe optiuni de livrare in aceeasi zi
  • pick-up store si pick-up point – integrarea in platforma online si dezvoltarea unei retele de puncte de livrare (fie ca vorbim despre ridicarea produselor comandate online din magazinele fizice ale aceleiasi retele, fie despre ridicarea dintr-un loc special amenajat pentru livrarea de produse) ofera o experienta imbunatatita de shopping si da clientilor posibilitatea de a nu fi dependenti de programul companiei de curierat
  • one-click-buy – achizitia online cu cardul, printr-un singur click este o solutie de plata care imbunatateste experienta de shopping a utilizatorilor, contribuie la cresterea suplimentara a ratei de conversie, stimuleaza achizitiile direct de pe telefonul mobil; companii precum F64 folosesc deja aceasta tehnologie
  • recunoasterea faciala – o noua metoda de plata a comenzilor online, aflata in stadiu incipient de dezvoltare, dar care devine tot mai raspandita, mai ales in China; practic, prin intermediul unui sistem de recunoastere faciala, legat la contul de cumparaturi online, unde sunt memorate si datele bancare, orice client poate plati produsele cumparate, doar stand nemiscat cateva momente in fata unei camere
  • infrastructura – companiile trebuie sa creeze sisteme flexibile si sigure, care sa poata echilibra securitatea si confidentialitatea cu nevoia de schimbare a capacitatii, pe masura ce se modifica cerintele de business
  • fluxuri de lucru integrate si inteligente – regandirea continua a proceselor, pentru a maximiza capabilitatile oamenilor si tehnologiilor si crearea de medii pentru a maximiza randamentul afacerii
  • adaptabilitatea modelului de business – practica ce presupune reevaluarea si adaptarea continua a modelelor de afaceri si a fluxurilor de venituri utilizate de companie

Leave a reply